در حال انجام...

اسپیکر بی سیم جی بی ال JBL GO Portable Bluetooth Speaker

  • سازگار با Bluetooth v4.1
  • قابلیت اتصال به تلفن هوشمند
  • دارای 5 ساعت طول عمر باطری
  • دارای 1 اسپیکر
  • مناسب برای کامپیوتر، تبلت، لپ تاپ، گوشی های موبایل و پخش کننده های صوت
  • $22.63

گزینه‌های خرید
رنگ
تعداد

کمپانی های بسیاری در کار طراحی و تولید بلندگوهای کوچک و قابل حملی که به تلفن های هوشمند متصل می شوند مشغول هستند. بزرگترین چالشی که در خصوص طراحی این محصول وجود دارد ایجاد هماهنگی بین کیفیت صدا، قابلیت حمل و طراحی آن است.
بلندگوی CES 2015 است که در نمایشگاه Harman آخرین بلندگوی سایز مایکرو کمپانی نام آور و مشهور JBL GO به دنیای فن آوری معرفی شده است.

طراحی و خصوصیات 

همیشه طراحی محصولات کمپانی Harman مورد علاقه کاربران بوده است و JBL GO نیز از این قاعده مستثنی نیست . این محصول با گذشت یک سال و چندی که از معرفی و پخش آن در بازار گجت ها می گذرد با اقبال خوبی مواجه شده است . اسپیکر JBL GO ممکن است که طراحی در خور برنده شدن جایزه Red Dot را نداشته باشد اما طراحی مینیمالیستی آن رضایت بخش است . این بلندگو در ۸ رنگ به بازار ارائه شده است: مشکی، قرمز، آبی، صورتی، خاکستری، زردُ، آبی سیر و نارنجی. اندازه ۸.۲۵ در ۲.۹۹ در ۶.۸ سانتی متر و وزن آن ۲۲۲ گرم است. این اندازه و وزن به معنی این است که می توان JBL GO را درون جیب شلوار جای داد.

کمپانی هارمن از مواد اولیه با کیفیتی نظیر آنچه که پیش از این برای ساخت دیگر محصولاتش استفاده می کرده، برای ساخت JBL GO نیز استفاده کرده است. از یک پلاستیک مقاوم و ضربه گیر در اطراف بلندگو استفاده شده است. قسمت بالایی بلندگو همانطور که در تصویر بالا قابل مشاهده است دربرگیرنده کنترل های مورد نیاز روی بلندگو است. کنترل ها همرنگ بدنه است و لذا در تاریکی قابل دیدن نیست، ولی قسمت کنترل ها کمی برجسته تر و قابل لمس کردن است.

دریچه ورود جک ۳.۵ میلی متری، درگاه Micro-USB و میکروفون در وجه سمت راست JBL GO تعبیه شده است

دو سوراخ بزرگ در وجه سمت چپ آن برای اتصال بند یا تسمه تعبیه شده است که آن را در تصویر بالا مشاهده می کنید. خوب می شد که کمپانی هارمن (Harman) با وجود تعبیه این سوراخ ها، یک بند مناسب نیز در بسته بندی این بلندگو به خریداران هدیه می داد.

اتصال این بلندگو به دستگاه های دیگر نظیر تلفن همراه هوشمند از طریق فن آوری بی سیم Bluetooth بسیار راحت است و کمتر از یک دقیقه طول می کشد. همچنین فاصله این بلند از دستگاهی که به آن متصل شده بیش از ۳ متر نمی تواند باشد .

کارایی 

از فیزیک و ارگونومیک این زیبای کوچک که بگذریم ، باید در مورد کیفیت صدای آن نیز کمی صحبت کنیم .JBL GO از یک دیافراگم ۴۰ میلی متری که می تواند در بازه فرکانسی ۱۸۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز کار کند بهره می برد . این بدین معنی ست که در استفاده از این بلندگو شما فرکانس های کوتاه و زیر (Sub-bass) را از دست می دهید. پس در صورتی که از هواداران موزیک جاز و متال هستید این بلندگو به درد شما نمی خورد. در غیر این صورت در تمامی آزمایشات انجام شده این اسپیکر سربلند از امتحان در آمده است. بلندی صدای این اسپیکر به قدری ست که فضایی در حدود ۲۰ متر مربع را با کیفیت خوب و قابل قبول پوشش می دهد. همچنین تفکیک صدای این بلندگو روی صداهای فرکانس متوسط، بالا و صدای باس در فرکانس های بالاتر از ۱۸۰ هرتز به خوبی انجام می شود و در صورتی که گوش حساسی داشته باشید از آن لذت خواهید برد.

در آزمایشات JBL GO به خوبی از پس پخش موزیک سنتی و پاپ بر آمده است. تفکیک صدای خوبی ایجاد می کند و همچنین حجم صدا برای محیطی حدود ۱۸ تا ۲۰ متر کفایت می کند. لذا در صورتیکه قصد دارید که با استفاده از یک بلندگوی بی سیم یا سیمی به چیزی فراتر از کیفیت صدای رایانه و تلفن همراه برسید به نظر می رسد که JBL GO با قیمت نسبتا رقابتی و معقول بهترین انتخاب است.

جمع بندی 

نکات مثبت در خصوص بلندگوی JBL GO قیمت مناسب، کیفیت صدای خوب و طراحی مناسب آن است و نکات منفی این بلندگو وزن زیاد نسبت به رقبا و از دست دادن صداهای پایینتر از فرکانس ۱۸ هرتز است.

در کل به نظر می رسد که به نسبت قیمت این اسپیکر ارزش خرید را دارد.

اسپیکر : مشخصات صوتی
توان خروجی ( RMS ) کل 5W
توان خروجی ( RMS ) ساب ووفر خیر
توان خروجی ( RMS ) اسپیکر 5W
ماکزیمم توان ورودی -
بازه فرکانسی Response 180Hz تا 20000Hz
امپدانس امپلیفایر ( مقاومت الکتریکی ) -
حساسیت اسپیکر -
اسپیکر : امکانات و قابلیت ها
تعداد اسپیکرها 1 اسپیکر
ساب ووفر خیر
کنسول کنترل خیر
اتصال بی سیم به منابع صوتی بلی : Bluetooth 4.1
قابلیت پخش از چند منبع صوتی ( Multiple Input ) -
اسپیکر : پورت ها و رابط ها
USB خیر
خروجی هدفون -
ورودی میکروفون خیر
پورت ها و رابط های ورودی صدا 1 پورت 3.5mm ورودی صدا و فن آوری Bluetooth 4.1
پورت های خروجی صدا خیر
اسپیکر : عمومی
سیستم عامل های سازگار تلفن های هوشمند، تبلت و تمامی دستگاه های سازگار با Bluetooth 4.1
اسپیکر : پاور
برق مصرفی ( خروجی آداپتور ) -
اسپیکر : مشخصات فیزیکی
ابعاد اسپیکر 68.3x82.7x30.8mm
ابعاد Subwoofer خیر
وزن اسپیکر 0.13Kg
وزن Subwoofer خیر
دمای کاری -
رطوبت کاری -
طول کابل های اسپیکر -
طول کابل های ورودی -
نوع استفاده مناسب پخش کننده های صوت، کامپیوتر، تبلت، لپ تاپ و گوشی های موبایل
اسپیکر : دکمه ها
power بلی
کنترل حجم صدای Bass خیر
کنترل حجم صدای اسپیکر بلی
اسپیکر : موجودی بسته
آداپتور برق خیر
راهنمای راه اندازی و استفاده بلی
ریموت کنترل خیر
کابل 3.5mm صدا خیر
کابل RCA خیر
کابل های اسپیکر بلی : یک کابل Micro USB برای شارژ
کاور همراه خیر
در حال انجام...

از طریق فرم زیر می‌توانید در مورد این محصول، نظر داده یا به آن امتیاز دهید:

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
کد امنیتی

جدیدترین محصولات

Loading...