در حال انجام...

اکسس پوینت وای فای دی لینک D-Link DAP-2360 WiFi Access Point

  • سرعت بی سیم 300Mbps
  • مناسب محیط اداری

گزینه‌های خرید
گارانتی
تعداد

امروزه رستوران ها، کافی شاپ ها، مدارس یا کسب و کار های کوچک سعی بر ایجاد یک شبکه Wi-Fi که همه لپ تاپ ها یا کامپیوتر ها بتوانند تحت یک شبکه کار کنند و نرم افزار های اداری به خوبی اجرا و قابل دسترس باشند، دارند تا بطور مثال در کافی شاپ ها و رستوران ها کاربران مختلف بتوانند به این شبکه بی سیم متصل شوند و از اینترنت رایگان این مکان ها بهره ببرند.

اکسس پوینت DAP-2360 شرکت D-Link یکی از اکسس پوینت های این شرکت است که برای ادارات، رستوران ها، کافی شاپ ها و مکان هایی که به یک شبکه بی سیم با برد و سرعت مناسب نیاز دارند مناسب است تا گروه های مختلفی از کاربران به این شبکه متصل شوند. این اکسس پوینت با قابلیت چندین SSID می تواند دسترسی های مختلفی را برای گروه های مختلف ایجاد کند تا دسترسی هر گروه به اینترنت یا شبکه را بتوان مدیریت یا محدود کرد.

مدهای کاری مختلف

با مدهای کاری مختلف DAP-2360 این آزادی عمل بدست می آید که به توان به 4 روش مختلف پوشش شبکه بی سیم را گسترش یا ایجاد کرد که در ادامه این مد های کاری توضیح داده شده است.

1. مد کاری (Access Point (AP

اصلی ترین مدکاری هر اکسس پوینت را می توان مدکاری AccessPoint دانست. با وجود این مدکاری می توان با اتصال کابل شبکه از مودم یا روتر که قابلیت بی سیم ندارند به DAP-2360 شبکه بی سیم جدیدی را ایجاد کرد. البته این دستگاه با داشتن پورت PoE، بدون نیاز به آداپتور می تواند روشن و برق مورد نیازش را در صورت اتصال به پورت PoE سوئیچ یا روتر تامین نماید تا در انتخاب محل نصب مناسب اکسس پوینت محدودیت کمتری وجود داشته باشد.

2. مدکاری WDS with AP

مدکاری WDS with AP را می توان تقریبا مشابه مدکاری Repeater دانست. با این مدکاری می توان چندین اکسس پوینت با قابلیت WDS مانند DAP-2360 را بدون اتصال کابل شبکه و از طریق بی سیم به هم متصل کرد و همچنان کاربران بتوانند به این اکسس پوینت ها متصل شوند. با وجود این قابلیت می توان از چندین اکسس پوینت برای افزایش پوشش وای فای و از بین بردن نقاط کور شبکه بی سیم استفاده کرد.

3. مدکاری WDS

مدکاری WDS تقریبا مشابه مدکاری Bridge است. با قرار دادن این اکسس پوینت در مد کاری WDS می توان چندین اکسس پوینت با قابلیت WDS مانند DAP-2360 را به یکدیگر بدون نیاز به کابل شبکه و از طریق بی سیم به هم متصل می کند تا بتوان توسط پورت LAN این اکسس پوینت ها کاربران از طریق کابل به شبکه متصل شوند.

4. مدکاری Wireless Client

این مدکاری زمانی استفاده می شود که پوشش شبکه بی سیم مناسبی وجود دارد اما کاربران تنها از طریق کابل می توانند به شبکه متصل شوند. پس با قرار دادن DAP-2360 در مدکاری Wireless Client این اکسس پوینت به شبکه بی سیم متصل می شود تا بتوان با اتصال کابل شبکه از پورت LAN آن به کامپیوتر یا دستگاه هایی که قابلیت اتصال به Wi-Fi ندارد به شبکه متصل شوند.

شبکه بی سیم با چندین نام

این اکسس پوینت می تواند 8 نام مختلف برای شبکه بی سیم ایجاد کند تا بتوان برای هر کدام از این گروه ها قوانین خاصی برای دسترسی به شبکه و اینترنت ایجاد کرد. بطور مثال یک SSID برای دسترسی به تنظیمات اکسس پوینت ها و در سطح مدیریت شبکه بی سیم و یک SSID برای دسترسی کاربران فقط به اینترنت و سایت های مشخص می توان ایجاد کرد.

برد مناسب

این اکسس پوینت با دو آنتن خارجی 2.4GHz و قدرت مناسب و سرعت بی سیم 300Mbps به گونه ای طراحی شده تا نقاط کور شبکه بی سیم را کاهش دهد. همچنین DAP-2360 با داشتن این ویژگی ها توانسته است برد مفید اکسس پوینت را به حداکثر 100 متر بدون وجود هیچ دیوار یا مانعی برساند. برای بهبود پوشش شبکه Wi-Fi می توانید به مقاله " 10 راهکار برای بهتر شدن کارایی اکسس پوینت وای فای" مراجعه نمایید.

مدیریت سازمانی

توسط نرم افزار رایگان Central WiFi Manager دی لینک که یک سیستم کنترلی ابری است می توان حدود 1000 اکسس پوینت در هر جای دنیا را مدیریت کرد. این نرم افزار را می توان روی تمام سیستم عامل های ویندوز نصب و از طریق مرورگر وب لپ تاپ، تبلت و تلفن هوشمند به این نرم افزار دسترسی و اکسس پوینت ها را مدیریت کرد.

اکسس پوینت : پورت ها و رابط ها
WAN خیر
LAN بلی : 1 پورت 10/100/1000Mbps
USB خیر
DSL خیر
FXO / FXS خیر
اکسس پوینت : مشخصات رادیویی
آنتن دو آنتن خارجی همراه جداشدنی با بهره 5dBi برای هر آنتن
بهره ( Gain ) آنتن 5dBi
حداکثر سرعت انتقال اطلاعات 300Mbps
فرکانس رادیویی 2.4GHz تا 2.4835GHz
تعداد کانال های رادیویی -
حداکثر برد مستقیم -
حداکثر توان خروجی رادیو 26dBm
عرض باند کانال رادیویی -
اکسس پوینت : استانداردها و پروتکل ها
استانداردها و استانداردهای بی سیم WiFi-802.11 g/n
اکسس پوینت : امکانات و قابلیت ها
VPN خیر
فایروال خیر
WPS خیر
ویژگی رایانش ابری ( Cloud ) خیر
اکسس پوینت : امنیت
امنیت و رمزنگاری WPA, WPA2, WEP
Authentication MAC Address Filtering
SSID 8x SSID
اکسس پوینت : پاور
برق مصرفی ( خروجی آداپتور ) 5V DC, 2.5A
پشتیبانی از PoE بلی : 802.3af
اکسس پوینت : عمومی
مدکاری Access Point, WDS, Bridge, Client
مدیریت Web UI,Web Browser Interface, Telnet, SSH, HTTPS, HTTP, SNMP, D-View Module, Private MIB, AP Manager II, AP Array
اکسس پوینت : چراغ ها ( LEDs )
WAN خیر
LAN بلی
Power بلی
Internet خیر
Wireless Signal Strength خیر
WPS خیر
WLAN بلی
اکسس پوینت : مشخصات فیزیکی
ابعاد 166x188x37mm
وزن 0.768kg
دمای کاری 0 درجه تا 40 درجه سانتی گراد
رطوبت کاری 5% تا %95 non-condensing
نوع استفاده محیط اداری
در حال انجام...

از طریق فرم زیر می‌توانید در مورد این محصول، نظر داده یا به آن امتیاز دهید:

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
کد امنیتی

جدیدترین محصولات

Loading...