در حال انجام...

ترازو هوشمند بی سیم فیت بیت Fitbit Aria Wi-Fi Smart Scale

  • قابلیت اندازه گیری میزان وزن، BMI و چربی بدن
  • قابلیت ذخیره پروفایل 8 کاربر مختلف
  • اتصال به نرم افزار Fitbit از طریق شبکه Wi-Fi
     
  • $93.52

گزینه‌های خرید
رنگ
تعداد

ترازو در بسیاری از خانه ها وجود دارد. شاید ماه ها از آن استفاده نشود و زیر تخت خاک بخورد، اما Fitbit Aria یک ترازوی معمولی نیست. Aria یک ترازوی هوشمند است که از طریق وای فای به اینترنت متصل می شود و اطلاعات وزن و چربی بدنتان را در اکانت Fitbit شما ذخیره می کند. این ترازو هم وزن، هم میزان چربی اضافه را اندازه گیری می کند و از طریق اتصال Wi-Fi، این اطلاعات را به نرم افزار موبایل یا صفحه شخصی کاربر در سایت فیت بیت ارسال می کند تا نرم افزار نموداری از وزن و اهدافی که قبلا تعیین کرده اید را در اختیارتان بگذارد.

با این تفاسیر اگر در پی کم کردن وزن و رسیدن به وزن ایده آل باشید، این روزها گجت های اینچنینی کمک فراوانی به شما می کنند. یک دستبند تندرستی و تناسب اندام فیت بیت، می تواند به طور روزانه وضعیت تحرک و مصرف کالری را ثبت کند. در کنار این، با استفاده از App موبایل فیت بیت می توانید میزان کالری ورودی به بدنتان را نیز ثبت کنید. Fitbit Aria در کنار دسبتند تناسب اندام در دوره های زمانی مشخص وزن و میزان چربی بدن را ثبت و نگهداری می کند.

تا اینجا اطلاعات اولیه تمام و کمال است . بعد از این آنچه به آن نیاز دارید اراده قوی و یک برنامه ریزی منظم است.

ویژگی ها و قابلیت های مهم Fitbit Aria

اندازه گیری BMI و چربی اضافی بدن

این ترازو توسط الکترودهایی که دارد، سیگنال هایی را از کف پا به سمت بدن شما می فرستد تا بفهمد چه مقدار چربی اضافه و چه مقدار اضافه وزن نسبت به قد خود ( BMI ) دارید. بنابراین اگر شما کفش بپوشید و روی این ترازو بروید فقط از میزان وزن خود مطلع می شوید.

اتصال به نرم افزار فیت بیت از طریق Wi-Fi

با اتصال این ترازو به شبکه Wi-Fi خانه خود می توانید اطلاعات خود را با نرم افزار فیت بیت تلفن هوشمند خود یا نرم افزار فیت کامپیوتر که یکی از سیستم عامل های Mac OS 10.5 یا بالاتر و Windows XP, Vista, 7, 8 را داشته باشد هماهنگ کنید البته باید توجه داشته باشید که تلفن هوشمند یا کامپیوتر شما به همان شبکه Wi-Fi که ترازو متصل است، وصل باشد.

در نرم افزار Fitbit می توانید وزن ایده آل خود را به عنوان هدف انتخاب کنید. هر روز که خود را وزن می کنید و با نرم افزار هماهنگ می کنید، نرم افزار توسط نمودار به شکلی ساده به شما می گوید تا هدف خود چقدر فاصله دارید. علاوه بر این می توان از بقیه امکانات نرم افزار فیت بیت مانند وارد کردن غذا های مصرف شده، میزان کالری مصرفی و ... استفاده کرد.

قابلیت تشخیص خودکار 8 کاربر مختلف

Fitbit Aria می تواند یک وسیله شخصی نباشد و به طور خانوادگی از آن استفاده کنید. این ترازو به طور خودکار قابلیت تشخیص 8 کاربر مختلف تا حداکثر وزن هر کاربر 159Kg را دارد. زمانی که شما پای خود را روی ترازو می گذارید، Aria تشخیص می دهد شما کدامیک از کاربران هستید و اطلاعات شما را نشان می دهد و به حساب کاربری شخصی فیت بیت شما می فرستد.

محتویات داخل بسته این محصول

بسته این محصول شامل ترازوی Aria فیت بیت، 4 عدد باتری و راهنمای راه اندازی است.

جمع بندی

فیت بیت Aria به عنوان یک ترازوی خانگی اطلاعات وسیعی را از وضعیت وزن بدنتان به شما ارائه می کند و در صورتیکه اهل اهمیت دادن به سلامتیتان هستید می تواند کمک بی بدیلی در راه رسیدن به وضعیت ایده آل سلامتی و تندرستی باشد.

اطلاعات وسیع در مورد وزن، میزان چربی و ماهیچه های بدن، در کنار قابلیت اتصال به سرویس رایانش ابری ( Cloud ) کمپانی Fitbit و نگهداری این اطلاعات به صورت دائم، تحلیل و بررسی اطلاعات، ارائه نمودار ها و گراف های مختلف می تواند یک مشاور عالی در راه تندرستی باشد.

همه این قابلیت ها در صورتی به کارتان می آید که در جاده تندرستی قدم بگذارید، وزن بدنتان را به طور دائم مانیتور کنید و برای رسیدن به وزن ایده آل یا حفظ وزن ایده آل رژیم خوراکی و برنامه ورزشی منظم داشته باشید.

در حال انجام...

از طریق فرم زیر می‌توانید در مورد این محصول، نظر داده یا به آن امتیاز دهید:

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
کد امنیتی

جدیدترین محصولات

Loading...