در حال انجام...

دستبند تناسب اندام بی سیم فیت بیت Fitbit Alta wireless activity / sleep wristband

  • پیگیری میزان پیاده روی و تعداد قدم ها در هنگام پیاده روی، میزان کالری مصرفی، تنظیم ساعت خواب متناسب با اهداف شما
  • هشدار دریافت پیامک، تماس دریافتی و تقویم
  • تشخیص خودکار تمرینات ورزشی
  • نمایش تماس دریافتی
  • اتصال به نرم افزار Fitbit از طریق تلفن های هوشمند و کامپیوتر به صورت بی سیم
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • سازگار با تمام سیستم های هوشمند
  • $99.72

گزینه‌های خرید
رنگ و سایز
تعداد

فیت بیت Alta جدیدترین ردیاب تناسب اندام قابل تنظیم شرکت فیت بیت است. این محصول تلاش دیگر شرکت فیت بیت به منظور گسترش خط تولید و حفظ موقعیت خود به عنوان نام تجاری برتر در فضای محصولات پوشیدنی حتی با وجود شایعاتی ست که از Apple Watch به گوش می رسد.
برای آشنایی بیشتر با این شرکت و معرفی محصولات آن می توانید به مقاله "معرفی کمپانی فیت بیت ( Fitbit )"  و برای مقایسه و مشاهده اطلاعات محصولات می توانید به صفحه مقایسه سایت فیت بیت مراجعه نمایید.

فیت بیت Alta محصولی با دکمه های کم (بدون دکمه) به شمار می آید که می توان آن را پسرعموی فیت بیت Flex در نظر گرفت با این تفاوت که Alta دارای صفحه ی نمایش است. هرچند که Alta نمایشگری برای ضربان قلب نظیر Charge HR ندارد اما با این حال دارای یک نمایشگر بزرگ OLED به منظوره نمایش یادآورهای تلفن هوشمند است تا بتوان تماس های ورودی، هشدار پیامک و تقویم را مشاهده کرد. علاوه بر این دارای چندین نمای ساعت با طراحی های منحصر به فرد است و داده ها می توانند به صورت افقی یا عمودی مشاهده شوند. با ضربه روی نمایشگر می توان نسبت به نمایش آمار مختلف تغییر وضعیت داد و یا با بهره گیری از ویژگی نمایش سریع (Quick View) با چرخش مچ دست، زمان را مشاهده کرد. ​

امکانات و قابلیت های مهم

Alta با بهره گیری از شتاب سنج سه محوره، حرکت های ورزشی را تشخیص داده و تحلیل می کند. با بهره از جزئیات این اطلاعات می توان تعداد قدم ها، مسافت طی شده، کالری مصرفی، میزان زمان فعالیت برحسب دقیقه، تمرین های ورزشی و فعالیت های انجام شده در بازه ی هر ساعت را ردیابی کرد و همچنین از مقدار و کیفیت خواب مطلع شد. این دستبند می تواند زمانی که فعالیتی انجام می شود آن را تشخیص داده و به صورت خودکار در برنامه ی فیت بیت ضبط نماید. فعالیت هایی که توسط ردیاب هوشمند (SmartTrack) قابل شناسایی هستند شامل تمرین های الپتیکال (اسکی فضایی)، دوچرخه سواری در فضای باز، دویدن، پیاده روی و به طور کلی تمرین های هوازیست. علاوه بر ردیابی وضعیت، فیت بیت Alta با امکان هشدار بی صدا، یادآور می شود تا تحرک داشته باشید.

یادآوری تحرک (Move feature)

یادآوری تحرک کمک می کند تمام روز را برای داشتن سلامتی و تناسب اندام فعال بود. Alta فرد را برای رسیدن به هدف کوچک 250 قدم در هر ساعت تشویق می کند. اگر هدف تا ده دقیقه قبل از به پایان رسیدن زمان تعیین شده انجام نشود، دستبند با یک لرزش ملایم این موضوع را خاطرنشان می کند و چنانچه هدف پیاده رویِ 250 قدمی قبل از زمان پایان آن انجام شود، یک پیغام تبریک نمایش می دهد. فیت بیت می گوید این میزان، برابر با حدود 2 تا 3 دقیقه پیاده روی است و می تواند برای متابولیسم بالا و کاهش اثرات منفی ناشی از نشستن موثر باشد. به طور پیش فرض یادآورِی تحرک برای بازه ی زمانی 9 صبح تا 6 بعدازظهر هر روز تنظیم شده است. اما می توان ساعت و روزهای هشدار را بر اساس نیاز تنظیم نمود.

مدت زمان نگهداری شارژ باتری

زمانی که شارژ دستبند Alta کامل باشد تا 5 روز بدون نیاز به شارژ مجدد دوام می آورد. زمانی که شارژ باتری Alta کم شود، شاخص کم بودن باتری در صفحه آن نمایش داده می شود، علاوه بر این می توان از طریق موبایل یا ایمیل از این موضوع باخبر شد.

همگام سازی وضعیت با کامپیوتر یا تلفن همراه هوشمند از طریق ارتباط بی سیم

فیت بیت Alta به طور خودکار و هوشمند با کامپیوترهای Windows و Mac، تلفن هوشمند و تبلت Android و iOS از طریق فناوری بی سیم بلوتوث 4.0 هماهنگ می شود. این دستبند با Windows Vista, Windows, Android، Mac OS X 10.6، iPhone 4S، iPad 3 gen و نسخه های بالاتر این سیستم عامل ها سازگار است و با بیش از 200 دستگاه همگام سازی می شود که از این طریق و با نصب نرم افزار Fitbit، می توان مواد غذایی مختلفی را وارد، تمرینات را ذخیره، روند کارکرد را مرور و با دوستان ارتباط برقرار کرد. برای برقراری ارتباط Alta با کامپیوتر؛ اینترنت و پورت USB و برای برقراری ارتباط با موبایل؛ بلوتوث و اینترنت مورد نیاز می باشد.

مقاومت در برابر آب

فیت بیت Alta در برابر نفوذ قطرات باران و آب مقاوم است و می تواند در برابر تعریق ناشی از تمرین های ورزشی ایستادگی کند. با این حال باید قبل از استحمام و یا شنا کردن دستبند را از دست خارج نمود.

قابلیت استفاده از بندهای مختلف در طرح ها و رنگ های متنوع

از آن جایی که بندهای این محصول قابل تعویض هستند اجازه می دهد با خرید جداگانه بند های چرمیِ رنگی یا فلزی، Alta را با لباس هر روز هماهنگ کرد. 

موجودی بسته

جعبه ی دستبند فیت بیت آلتا شامل موارد زیر است:

  • یک عدد دستبند فیت بیت آلتا
  • یک عدد کابل شارژ
  • یک عدد دانگل وایرلس (Wireless sync dongle)

با وارد شدن فیت بیت Alta به آمریکا در ماه مارس و دسترسی جهانی آن در ماه آپریل، در نهایت می توان این محصول را جایگزین مناسبی برای فیت بیت Charge دانست.

در حال انجام...

از طریق فرم زیر می‌توانید در مورد این محصول، نظر داده یا به آن امتیاز دهید:

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
کد امنیتی

جدیدترین محصولات

Loading...