در حال انجام...

دوربین فیلم برداری و عکس برداری دستی اچ تی سی HTC RE Camera Handheld Companion Camera

  • قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080p
  • دارای اسلات کارت حافظه جهت ذخیره فیلم و عکس
  • قابلیت اتصال به تلفن های هوشمند از طریق Wi-Fi
  • ضد آب حداکثر تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه
  • سازگار با اندروید 4.3 و بالاتر، iOS 7 و iOS 8
  • $82.12

گزینه‌های خرید
رنگ
تعداد

RE Camera یک دوربین است که توسط کمپانی HTC طراحی و تولید شده است. این دوربین به لحاظ ظاهری شبیه دوربین هایی که قبلا دیده اید نیست و جهت ایجاد سهولت در استفاده و ارگونومی بهتر به شکل پریسکوپ طراحی شده است. این شکل ظاهری و تعداد دکمه های کم، استفاده از آن را بسیار ساده کرده است. این دوربین دستی کوچک را به راحتی می توانید در داخل جیبتان بگذارید و از تمامی لحظات عکس و فیلم بگیرید و در حافظه دوربین ذخیره کنید یا به تلفن هوشمندتان انتقال دهید.

دوربین RE که در رنگ های آبی، نارنجی، سبز و سفید عرضه شده است، مانند یک پریسکوپ طراحی شده است تا به راحتی در دست شما قرار بگیرد و به سمت جایی که می خواهید عکس یا فیلم بگیرید نشانه بگیرید و هیچ لحظه ای را از دست ندهید.

کیفیت دوربین، عکاسی و فیلم برداری

HTC RE Camera دارای یک حسگر ( CMOS Sensor ) سونی با اندازه 1/2.3 اینچ با رزولوشن 16 مگاپیکسل و دیافراگم ثابت F2.8 است. با این مشخصات به نظر می رسد که توانایی ثبت عکس ها و فیلم های با کیفیتی را داراست. در زمان فیلم برداری با استفاده از دکمه بالایی می توانید با کیفیت Full HD 1080p و 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید و در صورتی که بخواهید کمی با کیفیت پایین تر فیلم برداری کنید می توانید از دکمه پایینی استفاده کنید، در این صورت با کیفیت 720p و سرعت 4 برابر پایین تر از حالت قبلی فیلم برداری می کند. زاویه دید لنز این دوربین 146 درجه است، پس هنگام عکس یا فیلم برداری می توانید مطمئن باشید که تمامی جزئیات صحنه حفظ می شود.

باطری RE دارای ظرفیت 820mAh و طول عمر آن هنگام فیلم برداری تمام HD به طور مداوم یک ساعت و پنجاه دقیقه است.

HTC RE مانند دوربین های دیگر کارت حافظه داخلی ندارد و قبل از شروع به استفاده باید کارت حافظه تهیه کنید. حداکثر کارت حافظه ای که به RE متصل می شود کارت حافظه Micro SD 128GB است. برای اینکه ارتباط دوربین با کارت حافظه روغن کاری شود و ذخیره تصاویر با کیفیت تمام HD به راحتی اتفاق بیفتد باید از کارت های حافظه بسیار سریع استفاده کنید.

ارتباط با Mobile Application

با توجه به اینکه اکثر دوربین های دستی و ورزشی نظیر RE این روزها LCD ندارند، برای بررسی عکس یا فیلم های تهیه شده می بایست با نرم افزارهایی که روی گوشی های تلفن هوشمند نصب می شود به این دوربین ها متصل شد. RE توسط Wi-Fi به گوشی تلفن هوشمند ( Smartphone ) متصل می شود. توسط نرم افزار re می توانید فیلم ها و عکس ها را مشاهده کنید، به گوشی تلفن منتقل کنید یا به طور کلی از روی دوربین حذف کنید. همچنین نرم افزار تلفن هوشمند ( Smartphone ) قابلیت کارکرد به عنوان ریموت کنترل را نیز دارد. به عنوان مثال می توانید RE را روی پایه نصب کنید و به جمع دوستان بپیوندید و با موبایل به آن دستور فیلم برداری یا عکس برداری بدهید.

RE با نسخه اندروید 4.3 و بالاتر و نسخه iOS 7 و بعد از آن سازگار است.

ضد آب

این دوربین را می توانید در هنگامی که دوچرخه سواری می کنید یا می دوید استفاده کنید و نگران اینکه دوربینتان داخل آب بیافتد نباشید زیرا RE Camera یک دوربین Water resistant با IP استاندارد IP57 است. با استفاده از لوازم جانبی می توانید میزان ضد آب بودن آن را افزایش دهید و از آن زیر آب نیز استفاده کنید.

جمع بندی

HTC RE یه دوربین دستی و ورزشی کوچکی است، وزن آن 65 گرم و اندازه آن در طول ( بزرگترین بعد ) 10 سانتی متر است، پس به راحتی در جیب یا کیف قابل حمل است. کیفیت فیلم برداری بسیار خوبی دارد و در صورتیکه در نور خوب عکس برداری کنید عکس های بی نظیری را ثبت می کند. بزرگترین رقیب HTC RE دوربین ورزشی و پر طرفدار 4 Gopro Hero است، اگرچه گوپرو هیرو قابلیت های زیادی دارد اما به لحاظ ساختار شباهت های زیادی بین این دوربین وجود دارد. از طرفی آنچه که بسیاری از کاربران را به استفاده از HTC RE ترغیب می کند قیمت بسیار پایین تر آن است. قیمت HTC RE در آمریکا حدود 200 دلار است این در صورتی ست که Gopro Hero 4 حدود 500 دلار قیمت دارد.

در حال انجام...

از طریق فرم زیر می‌توانید در مورد این محصول، نظر داده یا به آن امتیاز دهید:

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
کد امنیتی

جدیدترین محصولات

Loading...