در حال انجام...

ساعت تناسب اندام بی سیم تام تام TomTom Spark Cardio + Music Wireless Fitness Watch

  • پیگیری میزان پیاده روی، تعداد قدم ها، میزان کالری مصرفی، تنظیم ساعت خواب متناسب با اهداف شما
  • نمایش ضربان قلب
  • تشخیص خودکار تمرینات ورزشی
  • اتصال به نرم افزار TomTom MySports از طریق تلفن های هوشمند و کامپیوتر با بلوتوث
  • دارای 3GB حافظه داخلی
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • سازگار با اندروید 4.3 و بالاتر، iOS 7.1 و بالاتر
  • $150.84

گزینه‌های خرید
رنگ و سایز
تعداد

حافظه داخلی 3 گیگابایتی

داشتن حافظه ی 3GB قابلیتی است که توسط آن می توان بیش از 500 موسیقی را در ساعت تناسب اندام ذخیره نمود و ضمن پرداختن به فعالیت های ورزشی حتی در زمانی که گوشی تلفن همراه در دسترس نباشد، از شنیدن موسیقی های مورد علاقه بهره برد.

نمایش ضربان قلب

با بهره گیری از سنسور ضربان قلب، میزان تغییرات گردش خون توسط چراغ هایی که در پشت ساعت تعبیه شده اندازه گیری می شود. این دستگاه از طریق اندازه گیری ضربان قلب اطلاعاتی درخصوص فاکتورهای نظیر اضطراب، کیفیت خواب و بازگشت بهبودی پس از انجام فعالیت هایی که ضربان قلب را بالا می برند به کاربر می دهد.

محاسبه ی فعالیت های حرکتی به شیوه ی پردازش 24/7

این دستگاه به طور 24 ساعته در هفت روز هفته فعالیت هایی نظیر میزان ضربان قلب، قدم ها و خواب را تحت نظر دارد. به عبارتی تام تام اسپارک حتی برای لحظه ای دست از پردازش و محاسبه ی هرگونه فعالیت بر نمی دارد. 

دویدن، دوچرخه سواری، تردمیل، پیاده روی آزاد، بدنسازی و دوچرخه سواری ثابت از فعالیت هایی هستند که می توان توسط این ساعت محاسبه شوند.انتخاب گزینه های مربوط به فعالیت ها باعث می شود تا نحوه ی محاسبه ی آن ها تعیین شود. برای مثال با انتخاب دویدن، دوچرخه سواری یا پیاده روی آزاد، ساعت تناسب اندام از تکنولوژی GPS برای اندازه گیری میزان سرعت استفاده کرده و مسیری که کاربر پیموده است را ذخیره می کند.

همگام سازی (Sync) تام تام و استفاده از نرم افزارMySports 

از طریق همگام سازی اطلاعات با نرم افزار MySports یا دیگر نرم افزارهایی نظیر Strava، Runkeeper، MapMyFitness، NikePlus یا Endomondo می توان داده های مربوط به فعالیت های انجام پذیرفته را ذخیره کرد، به اشتراک گذاشت و یا مورد ارزیابی قرار داد. 

اندازه ی مناسب ساعت تناسب اندام تام تام

برای خرید این ساعت باید در نظر داشت تا اندازه ای مناسب با مچ دست انتخاب شود و همچنین دستبند خیلی آزاد و یا خیلی محکم بسته نشود. سایز Small این دستگاه برای دور مچ 121 تا 175 میلی متر و سایز Large آن برای دور مچ 143 تا 206 میلی متر مناسب است.

تام تام Spark  Cardio + Music در یک نگاه

دستبند تناسب اندام تام تام امکان ذخیره و پخش موسیقی را با هدف بهتر به انجام رساندن فعالیت های ورزشی در محصول خود به کار گرفته است. علاوه بر این امکان هدف گذاری برای تمرینات و فعالیت های ورزشی، پاسخگویی به صوت، ثبت و ذخیره ی قدم ها، مسافت، فعالیت ها و محاسبه ی کالری های مصرفی به صورت 7/24 (24 ساعته در هفت روز هفته) این محصول را تبدیل به گزینه ای مناسب برای ردیابی و ارزیابی فعالیت های روزمره نموده است. 

در حال انجام...

از طریق فرم زیر می‌توانید در مورد این محصول، نظر داده یا به آن امتیاز دهید:

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
کد امنیتی

جدیدترین محصولات

Loading...