شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

لطفا جهت استفاده بهینه از سایت آرمانیکا قوانین و آیین نامه آرمانیکا را به شرح ذیل مطالعه بفرمایید. کاربران سایت آرمانیکا جهت استفاده از خدمات خرید کالای آرمانیکا نیازمند ورود به سایت از طریق حساب کاربری مخصوص به خود هستند. کاربران سایت با خرید از سایت آرمانیکا این شرایط و قوانین را پذیرفته اند، لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، مرجع تمامی معاملات تجاری سایت است.

قوانین عمومی

کلیه رویه های آرمانیکا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. لذا فروشنده (آرمانیکا) و خریدار ( کاربران سایت آرمانیکا) موظف به رعایت این قوانین هستند. ممکن است در قوانین فوق از سوی مراجع قانونی تغییراتی ایجاد شود. حتی در صورتیکه آرمانیکا این قوانین را در سایت به روز رسانی ننماید، این قوانین بر اساس قوانین مرجع کشور لازم الاجرا ست. در عین حال بخش حقوقی، مالی و مالیاتی آرمانیکا همواره در تلاش است که این قوانین همواره در سایت به روز و قابل استناد باشد.

آرمانیکا به انگلیسی (Armanica) علامت تجاری ثبت شده به نام فن آوری اطلاعات و ارتباطات آرمان برین سامانه (آرمان تلکام) است، لذا بر این اساس تمامی روابط مالی و مالیاتی آرمانیکا به نام رسمی ثبت شده - فن آوری اطلاعات و ارتباطات آرمان برین سامانه - انجام می پذیرد.

تعاریف

خریدار یا کاربر : خریدار یا کاربر به شخصیت (حقیقی یا حقوقی) گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود -که در فرم ثبت نام درج کرده است- به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آرمانیکا اقدام نماید.

روز کاری : روزهای کاری به روزهای شنبه تا پنج شنبه به استثناء تعطیلات رسمی و عمومی اطلاق می گردد.

ارتباطات الکترونیکی

تمامی فروش آرمانیکا از طریق رابط سایت به آدرس (www.Armanica.ir) انجام می شود. این بدین معنی ست که آرمانیکا به هیچ وجه سفارشات را از طریق دیگری ( نظیر مراجعه حضوری یا تماس تلفنی ) دریافت نخواهد کرد و تمامی کاربران جهت خرید از سایت آرمانیکا می بایست که از طریق ثبت نام در سایت اقدام به ایجاد سفارش خرید نمایند.
این ارتباط که از طریق مراجعه خریداران به سایت اتفاق می افتد، ارتباط الکترونیکی نامیده می شود. آرمانیکا در طی مراحل خرید کالا از سوی کاربران و ارسال کالا به آدرس مورد درخواست کاربران، ممکن است که جهت انجام هماهنگی ها از طریق تماس تلفنی ویا ایمیل با کاربران ارتباط برقرار نماید.

تنها راه ارتباطی آرمانیکا با کاربران سایت www.Armanica.ir است. آرمانیکا هیچ سایت اینترنتی یا دامنه دیگری غیر از این ندارد.
تمامی ایمیل هایی که به کاربران ارسال می شود از ادرس دامین (Domain) رسمی و ثبت شده Armanica.ir خواهد بود.
ما جهت ارتباط با کاربران و خریداران از هیچ روش دیگری نظیر پیام رسانی هایی مانند Yahoo! messenger یا Google Talkو … استفاده نخواهیم کرد. در عین حال تمامی اطلاعات تماس با آرمانیکا در قسمت تماس با ما در سایت ذکر شده است.

ثبت و پردازش سفارش

سفارشات ثبت شده در هر روز ( روز کاری ) در همان روز پردازش می شود. در صورتی که حجم سفارشات در آن روز بالاتر از حد معمول و امکان ارسال همه سفارشات در آن روز وجود نداشته باشد، ارسال سفارشات باقی مانده شهر تهران به روز کاری بعد موکول می گردد. سفارشات خارج از تهران در همان روز به پست تحویل می شود ( آرمانیکا در تمامی اوقات سعی دارد که سفارشات را در کمترین زمان ممکن پردازش نماید و به دست خریداران برساند، لذا زمان ذکر شده حداقل زمان پردازش سفارشات است ).

توجه داشته باشید که سایت آرمانیکا به صورت ۲۴x۷ اجازه ثبت سفارش در سایت را می دهد اما پردازش سفارشات در روزها و ساعات اداری انجام خواهد شد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت آرمانیکا از طریق ارسال کد سفارش و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند.

آرمانیکا تمام دقت و همت خود را در زمینه ثبت سفارشات و ارسال به موقع کالا به کار می بندد، اما با توجه به حجم بالای سفارشات ممکن است که در روند ارتباط نرم افزار انبار با رسانه فروش (سایت آرمانیکا) اختلالی رخ دهد ، لذا با توجه به این موضوع آرمانیکا حق کنسل کردن سفارش و بازگرداندن پول سفارش ایجاد شده به حساب خریداران را برای حقوق محفوظ می دارد.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

ممکن است شرایطی واقع شود که آرمانیکا نیاز داشته باشد که مدت محدودی روند سفارش گیری را متوقف نماید، در این صورت آرمانیکا این موضوع را روی سایت اطلاع رسانی خواهد کرد. در این شرایط سفارش گیری جدید متوقف و تمامی سفارشات پیشین بر اساس روندهای تعریف شده پردازش خواهد شد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

مسئولیت تمامی خساراتی که در هنگام حمل و نقل توسط سیستم حمل و نقل آرمانیکا ( پیک آرمانیکا ) اتفاق می افتد بر عهده آرمانیکاست.
هنگام استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی نظیر پست جمهوری اسلامی ایران، تی پاکس، آرامکس و … آرمانیکا حین عقد قرارداد با ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل موارد مربوط به خسارات را مد نظر داشته و بر آن تاکید دارد.

همه محصولات هنگام تحویل به کارگزار حمل و نقل بر اساس بسته بندی ایمن و استاندارد، بسته بندی و تحویل شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر (قابل انتخاب هنگام خرید) به کارگزار تحویل خواهد شد. بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه و ایمیل) به خریداران اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورت وقوع هرگونه خسارت در هنگام حمل و نقل از قبیل له شدگی پارگی مخدوش بودن و یا باز بودن درب بسته از دریافت آن از کارگزار حمل و نقل خودداری کرده و مراتب را جهت ارسال مجدد کالا از طریق تلفن و ایمیل به آرمانیکا اطلاع دهید.

 

سرویس مهلت تست ۱۵ روزه آرمانیکا

جهت ایجاد خدمات پس از فروش برای کاربران سایت آرمانیکا با همکاری تامین کنندگان کالا این امکان را ایجاد نموده است که کلیه کالا تا ۱۵ روز پس از تحویل به خریدار دارای مهلت تست باشد و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل خدمت تعویض بی قید و شرط باشد . قابل ذکر است که این خدمت فراتر از خدمت گارانتی محسوب می شود.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش آرمانیکا کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از این خدمت می شود.

قابل ذکر است که این خدمت شامل استفاده نادرست از محصول که سبب آسیب شده باشد نخواهد شد . آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی شود و مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل است که بر اساس رویه های تعریف شده در قسمت مربوطه قابل پیگری ست . در صورتیکه به هر دلیل ( نظیر اتمام موجودی کالا در انبار یا پایان تولید کالا از سوی تولید کننده و مسائلی از این دست ) آرمانیکا نتواند که کالای معیوب شامل این سرویس را با کالا سالم و نو جایگزین نماید، مبلغ فاکتور خرید را به حساب خریداران عودت خواهد داد.

پیشنهادات آرمانی

طرح پیشنهادات آرمانی جهت ایجاد طعم لذیذ خرید خوب و ارزانتر از بازار برای خریداران و کاربران سایت در نظر گرفته شده است. پیشنهادات آرمانی عموما دارای زمان محدود است، این محدودیت بسته به نوع محصول یا میزان تخفیف در نظر گرفته شده از یک روز تا یک هفته متغیر خواهد بود. در مواردی ممکن است به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، در این صورت وضعیت کالا به ناموجود تغییر خواهد کرد و امکان ایجاد سفارش خرید وجود نخوهد داشت.

در صورتی که کالایی در روزهای قبل از فروش آرمانی به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح پیشنهادات آرمانی باشد، قیمت آرمانی اعمال می شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (Promotion) است، آرمانیکا تعهدی در قبال سفارش هایی با تعداد بالا ندارد. در صورتیکه در طرح پیشنهاد آرمانی کاربری سفارش خرید با تعداد بالا ایجاد نماید، حتما در بخش خدمات پس از فروش آرمانیکا موضوع رسیدگی شده و به صورت تلفنی با خریدار هماهنگی های لازم انجام می شود. هرینه ارسال سفارش برای بخش پیشنهاد آرمانی به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته می شود و امکان تغییر ندارد.

محتوا

تولید محتوای فنی پالایش شده جهت استفاده عموم در فضای مجازی از رسالات مکتوب آرمانیکاست. تولید محتوا با استفاده از مراجع اصیل و شرکت های تولید کننده کالاها انجام می شود. همچنین آرمانیکا تمامی تلاش خود را جهت تولید محتوای قابل استناد به کار می بندد، لکن می بایست در نظر داشت که ممکن است گاهی تعدد منابع جهت استخراج مطالب سبب می شود که خطا در تولید محتوا اتفاق بیفتد. در صورتی که مطالب درج شده در آرمانیکا هر گونه مغایرتی با کالای دریافت شده توسط خریدار داشته باشد، تنها راه حل و فصل مشکل عودت کالا به آرمانیکا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است و در این صورت مبلغ پرداخت شده توسط خریدار به وی مسترد خواهد شد.

برخی از مطالب منتشر شده در آرمانیکا ممکن است پس از مدتی بنا به صلاحدید مدیران و صاحبان سایت از روی سایت حذف شوند. لذا در این خصوص آرمانیکا هیچگونه مسئولیتی در قبال لینک های مرده نخواهد داشت.

سایت آرمانیکا ممکن است دارای سرویس هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه های خبری، شبکه دوستان و سرویس های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویس های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.

کلیه مطالب سایت آرمانیکا شامل قانون حق تکثیر می باشد و متعلق به سایت آرمانیکاست.

نقدها، نظرها ، ارتباط به دیگر سایت ها و مطالبی که کاربران در سایت اضافه می کنند .

آرمانیکا دارای ارتباطات به سایت های دیگری ست که محتویات این سایت ها تحت کنترل آرمانیکا نخواهد بود و لذا آرمانیکا مسئولیتی در قبال محتویات این سایت ها نخواهد داشت.

کاربران سایت ممکن است که علاقمند به نوشتن نظر برای مطالب سایت آرمانیکا باشند، در این صورت لازم است که هنگام نوشتن نظر قوانین و موارد زیر را مد نظر داشته باشند :

  • در صورت عدم رعایت قوانین زیر در نظرات ارسال شده توسط کاربران نظرات آنها تایید و ارسال نخواهد شد.
  • آرمانیکا هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی آرمانیکا درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
  • نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد. به نحوی که دیگران کاربران بتوانند از نظرات بهره برداری مناسب داشته باشند.
  • کابران جهت نگارش نظرات می بایست که از حروف فارسی استفاده کنند . نظراتی که با حروف انگلیسی نگاشته شده باشد در سایت نمایش داده نخواهد شد.
  • کاربران می بایست در ارايه نظرات خود متانت و ادبیات محترمانه را مد نظر قرار دهند و از توهین به هر شخص یا برندی خودداری نمایند . در غیر این صورت نظرات در سایت نمایش داده نخواهد شد.
  • ثبت اطلاعات تماس شخصی در نظرات ممنوع می باشد لذا کاربران نباید اطلاعاتی اعم از ایمیل یا شماره تماس در قسمت نظرات ثبت نمایند.
  • کاربران می بایست در نظر داشته باشند که نظرات ایشان در فضای وب منتشر می شود و قابل جستجو ست . لذا استفاده از نگارش صحیح پارسی می تواند در عین حال که به افزایش اطلاع فنی دیگر کاربران کمک می کند، نحوه صحیح نگارش پارسی را نیز بسط و گسترش دهد. از این رو جهت پاس داشت زبان کهن پارسی لازم است کاربران، نظرات را به بهترین نحو ممکن منتشر کنند. در غیر این صورت آرمانیکا از نشر نظرات خودداری می کند.
  • آرمانیکا همواره حق عدم نشر نظراتی که خارج از چهارچوب ذکر شده باشد را برای خود محفوظ می داند.

سیاست قیمت گذاری

آرمانیکا جهت ایجاد جذابیت خرید برای مراجعه کنندگان سعی دارد تا بهترین قیمت ممکن را با توجه به تمامی حواشی به خریداران ارايه نماید .
همچنین تمامی تلاش آرمانیکا بر این است که موجودی و قیمت تمامی کالا در سایت به روز و قابل ارايه به خریداران محترم باشد، اما در موارد نادری ممکن است به دلیل وقوع اتفاقات ناخواسته که خارج از کنترل سیستم آرمانیکا می باشد (نظیر نوسانات غیر قابل کنترل ارز در بازار) به ناچار فروش و سفارش آنلاین متوقف شود و قیمت پس از سفارش قطعی مشخص گردد.
در این صورت اگر کالایی پس از سفارش قطعی دچار افزایش یا کاهش قیمت شود، آرمانیکا مراتب را به خریدار اعلام کرده و قیمت را در فاکتور فروش نهایی به روز رسانی خواهد کرد.
قیمتهایی که در سایت نمایش داده می شود با احتساب مالیات بر ارزش افزوده محاسبه شده است و مشتری مبلغ جداگانه ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی کند و هزینه های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی می شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

نمایندگی

آرمانیکا در هیچ یک از نقاط کشور نمایندگی فروش ندارد و کلیه خدمات، تراکنش های مالی و دیگر امور مربوط به آرمانیکا از طریق دفتر مرکزی به شرحی که در قسمت تماس با ما در سایت ذکر شده است انجام خواهد شد.
در صورتیکه در هر یک از نقاط کشور دفتر نمایندگی فروش یا خدمات پس از فروش تاسیس شود، در این قسمت و همچین صفحه تماس با ما اطلاع رسانی خواهد شد.
لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی آرمانیکا اطلاع دهید.

سیاستهای رعایت حریم شخصی

آرمانیکا اطلاعات ثبت شده کاربران در سایت را حریم شخصی افراد محسوب می کند و با تمام توان، امین حریم شخصی کاربران سایت خواهد بود.
در این راستا، فن آوری مورد نیاز جهت تامین امنیت ارتباطات الکترونیک با مشاوره متخصصین امر به کار گرفته شده است.

شما با استفاده از سایت به آرمانیکا جهت حفظ حریم شخصی خود اعتماد می کنید و آرمانیکا نیز با تمام توان می کوشد که هرگز این اعتماد خدشه دار نشود.
اطلاعات حساب کاربری نظیر کلمه و رمز عبور کاربران، اطلاعات محرمانه محسوب می شود و کاربران مسئول حفظ و تامین امنیت اطلاعات حساب خود هستند و مسئولیت فعالیت هایی که تحت حساب کاربری انجام می پذیرد به عهده صاحب حساب است.

تمامی کالاهای ارایه شده در آرمانیکا دارای مجوزات لازم از مراجع ذی صلاح در جمهوری اسلامی ایران است و در صورتیکه بر اساس قوانین کالایی مناسب افراد با سن کمتر از ۱۸ سال نباشد، این موضوع در در سایت ذکر خواهد شد و آرمانیکا از فروش آن به افراد زیر ۱۸ سال معذور است.
همه مطالب درج شده در سایت آرمانیکا اعم از متون، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوها، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و … توسط آرمانیکا تولید یا بومی سازی شده است و حقوق کلیه محتوای تولیدو منتشر شده در آرمانیکا متعلق به شرکت فن آوری اطلاعات و ارتباطات آرمان برین سامانه است. حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آرمانیکا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای آرمانیکا محفوظ می دارد.

وقوع شرایط غیر قابل پیش بینی

تمامی شرایط و قوانین ذکر شده در این متن یا قوانین مصوب جمهوری اسلامی ایران در شرایط عادی قابل اجرا ست و طرفین (خریدار و فروشنده ) ملزم به رعایت آن می باشد. در صورتیکه هر گونه اتفاق غیر قابل پیش بینی رخ دهد، بر اساس شرایط و ضوابط قرداد فی ما بین تا زمان از بین رفتن شرایط قوه قهریه ملقی خواهد بود و در این زمان آرمانیکا هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.