در حال انجام...

محافظ ضد آب و ضد ضربه آیفون 6/6s لایف پروف LIFEPROOF iPhone 6/6s Case - frē

  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر خش
  • مقاوم در برابر نفوذ آلودگی و شن
  • سازگار با iPhone 6/6s
  • $50.11

گزینه‌های خرید
رنگ
تعداد

تلفن های همراه هوشمند این روزها همه جا هستند. امکان چک کردن ایمیل و مرور سایت های اینترنتی در کنار به روز بودن، باعث شده است که این تلفن ها در جیب بسیاری از افراد حضور داشته باشد.

تلفن های هوشمند ساخت کمپانی اپل، که از ابتدای حضور در بازار به iPhone مشهور بوده است، یکی از گران ترین انواع تلفن های هوشمند هستند. علیرغم گران بودن، این محصولات طرفداران بسیاری نیز دارد.
شاید برای بسیاری از افراد پرداخت هزینه ای به این زیادی سخت باشد و در نهایت پس از تهیه این تجهیزات به نوعی نگهداری درست از آن برایشان اهمیت بسیاری دارد.

از طرفی تلفن همراه هوشمند یکی از آسیب پذیر ترین گجت هایی ست که این روزها در دستان ماست. نمایشگر بزرگ، ظرافت ساخت و مهمتر از همه این ها حضور همیشگی در همه جا ( حمام، دستشویی، تاکسی، کوه، دریا و ... ) این محصولات را در معرض خطرات بزرگری قرار می دهد.

سریدن یا افتادن تلفن همراه روی سطوح سخت، ریختن مایعات و ... همه و همه خطراتی هستند که تلفن همراه هوشمند گران قیمتتان را در معرض خطر قرار داده است.

کمپانی lifeproof با طراحی و ساخت بامپر(bumper)های مناسب جهت محافظت از تلفن همراه هوشمند (smartphone) در مقابل چنین خطراتی سعی در کمک به کاربران تلفن های همراه هوشمند داشته است.

در صورتیکه یک تلفن همراه هوشمند با قیمتی حدود ۱۰۰۰ دلاری در جیبتان دارید و محافظت از آن برایتان از اهمیت فراوانی برخوردار است. با ما و lifeproof همراه باشید.

چرا lifeproof ؟

بامپرها و کیس های لایف پروف به خوبی برای محافظت از تلفن همراه هوشمند در مقابل ضربه، آب، خاک و گرد و غبار و برف و یخ مهندسی و طراحی شده اند و ایجاد محافظت در این شرایط بارها و بارها تست و تایید شده است.

در این صورت هنگام کوهنوری، اسکی و یخ نوردی، شنا در دریا و استخر، روزهای برفی و بارانی و هنگام کارهای سخت و خشن می توانید با آسودگی خاطر تلفن همراه هوشمند را همراهتان نگهدارید و هرگز نگران آسیب دیدن آن نباشید.

ادعاهای lifeproof در مقابل ۴ محافظت ذکر شده بارها و بارها توسط کاربران مختلفی تست تایید شده است. ویدئوی بسیاری از موارد تست توسط کاربران در Youtube قابل مشاهده است. ويدئوهای معرفی شده در قسمت ویدئو های مرتبط از همین دست ویدئو ها انتخاب شده است.

بر اساس ادعای مدیر عامل شرکت لایف پروف آقای راینر تحقیق و توسعه این بامپر بالف بر دو میلیون دلار هزینه در بر داشته است و این تحقیق و توسعه منجر به ساخت و تولید بامپری شده است که از همه همنوعانش زیباتر، ظریف تر و کارا تر است. این بامپر رتبه نخست فروش در میان دیگر بامپرها را در ایالات متحده آمریکا به خود اختصاص داده است و عموم افرادی که محافظت از تلفن همراه هوشمندشان برایشان مهم است و در عین حال به زیبایی آن اهمیت می دهند این بامپر را انتخاب کرده اند.

کارشناسان آرمانیکا نیز به رسم ضرب المثل معروف ( اول یک سوزن به خودت بزن بعد یک جوال دوز به دیگران ) قبل از انتخاب این کالا جهت ارائه به کاربران سایت، نسخه طراحی شده برای iPhone 5/5s را تهیه و تست کرده اند.
در این تست ضربات وارده از پرت شدن دستگاه از ارتفاع دو متری، قرار دادن بامپر لایف پروف در زیر آب به ارتفاع 20 سانتی متر به مدت نیم ساعت، قراردادن بامپر زیر برف و ... مورد آزمایش قرار گرفته است و در نهایت لایف پروف از این تست ها سربلند بیرون آمده است.

کیس و کاور : عمومی
سیستم های سازگار iPhone 6/6s
کیس و کاور : امکانات و قابلیت ها
مقاوم در برابر ضربه بلی : حداکثر از ارتفاع 2m
مقاوم در برابر خش بلی
مقاوم در برابر لغزش بلی
مقاوم در برابر نفوذ آب بلی : حداکثر تا عمق 2 متر به مدت 1 ساعت
دسترسی آسان به پورت ها بلی
محافظ صفحه نمایش بلی
محافظ کاور پشت خیر
مناسب برای محیط های صنعتی و سخت خیر
محافظ در برابر آلودگی و لک بلی
مناسب برای کودکان خیر
دارای دستگیره خیر
جای قلم خیر
قابلیت نوشتن روی کاور خیر
دارای پایه جهت استفاده بر روی میز خیر
کیس و کاور : مشخصات فیزیکی
جنس کاور -
اندازه صفحه نمایش "3
ابعاد 148.3x76.2x11.2mm
وزن 0.035Kg
در حال انجام...

از طریق فرم زیر می‌توانید در مورد این محصول، نظر داده یا به آن امتیاز دهید:

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
کد امنیتی

جدیدترین محصولات

Loading...