در حال انجام...

نمایشگر ضربان قلب بی سیم تام تام TomTom Wireless Heart Rate Monitor

  • پشتیبانی از تکنولوژی بلوتوث
  • باتری Li-manganese dioxide 225mAh
  • $67.04
تعداد

نمایشگر ضربان قلب wireless تام تام، یک دستگاه اندازه گیری ضربان قلب است و اجازه می دهد میزان ضربان قلب در هر لحظه از فعالیت های بدنی ثبت و ذخیره گردد.

به عبارتی می توان گفت میزان ضربان قلب در زمان انجام تمامی فعالیت های روزمره مورد ارزیابی قرار می گیرد و این امکان را به کاربر می دهد تا با کاهش یا افزایش سرعت تمرینات، میزان ضربان قلب را در محدوده ی دلخواه، ثابت نگه دارد.

بند راحت برای استفاده در دور قفسه ی سینه

بند این دستگاه بسیار راحت است و می تواند برای مدت زمان های طولانی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، طراحی ارگونومیک بند به گونه ای است که امکان ایجاد حداکثر سایز وجود دارد و به راحتی می توان از آن در دور قفسه ی سینه (در زیر لباس) استفاده کرد.

همچنین این امکان وجود دارد که بنا به ضرورت نمایشگر ضربان قلب را از بند آن جدا نمود.

فناوری هوشمند بلوتوث و وجود باتری داخلی

بهره مندی از فناوری هوشمند بلوتوث باعث شده تا نمایشگر ضربان قلب تام تام سازگاری خوبی برای تبادل اطلاعات با سیستم های هوشمند داشته باشد و در عین حال از عمر باتری بالایی برخوردار شود.

باتری داخلی این دستگاه که درون نمایشگر آن تعبیه شده از نوع CR2032 است. 

سازگاری با سایر محصولات تام تام

نمایشگر ضربان قلب تام تام با سایر دستگاه های این شرکت سازگار است و می تواند به تبادل اطلاعات با آن ها بپردازد. برای مثال این نمایشگر با TomTom Spark Music، TomTom Runner و TomTom Multi-Sport GPS که از دیگر محصولات شرکت تام تام می باشند سازگاری دارد و قادر است اطلاعاتش را با آن ها به اشتراک بگذارد.

در حال انجام...

از طریق فرم زیر می‌توانید در مورد این محصول، نظر داده یا به آن امتیاز دهید:

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
کد امنیتی

جدیدترین محصولات

Loading...