در حال انجام...

هارد اکسترنال ای دیتا ADATA NH03 - 2TB DashDrive External Hard Drive

  • ظرفیت 2TB
  • رابط USB 3.0
  • $58.83

گزینه‌های خرید
گارانتی
تعداد

هارد ديسک روميزي Nobility اي ديتا، در طراحي و سرعت کاملا اصلاح شده است و بهترين تجربه را به کاربران ارائه مي دهد. هارد درايو اکسترنال NH03 سري Nobility با بدنه براق و صيقلي پوشش داده شده که باعث ظرافت و زيبايي آن شده است و قابليت قرارگيري در حالت افقي (ايستاده) و عمودي را دارد.

طراحي ويژه دريچه حرارتي اين هارد سبب بالا رفتن و بهره وري آن در نتيجه تبادل حرارتي بهتر و بطور قابل باعث توجهي افزايش پايداري آن مي باشد.تهيه پشتيبان در NH03 سري Nobility تنها با فشردن يک دکمه صورت مي گيرد. با فشردن دکمه بک آپ مي توان بطور خودکار از داده ها بک آپ گرفته و يا آنها را همسان سازي نمود.

طراحي نسل جديد و با سرعت بالاي USB3.0 و نرم افزار Turbo HDD (افزايش دهنده سرعت USB) در NH03 سري Nobility سرعت انتقال را حداکثر 418% افزايش مي دهد. علاوه بر آن، فناوري رمزگذاري 256 بيت AES، اطلاعات محرمانه شما را امن نگاه مي دارد و از آن در برابر هرگونه دسترسي غير مجاز محافظت مي کند.

سريعتر از هر نوع راندمان بالا

NH03 سري Nobility با امکان USB3.0، (نسل جديد استاندارد سرعت بالا) است که سرعت انتقال را چهار برابر سريعتر از USB2.0 نموده است. در حالت توربو با سرعت بالا، NH03 سري Nobility، سرعت انتقال داده ها به ميزان MB/s 140 افزايش يافته است و عملکردي بهتر از هميشه را ارائه مي دهد.

بالاترين امنيت سيار

ديسک ظرفيت بالا، همه اطلاعات محرمانه شما را در خود جاي مي دهد. با بکارگيري تکنولوژي رمزگذاري 256 بيت AES و حفاظت از طريق رمز عبور، ديگر هيچ خطري در امنيت اطلاعات شما را حتي زمانيکه هارد گم شده و يا دزديده شود تهديد نمي کند. اين تکنولوژي امنيتي بالا، NH03 سري Nobility را به بهترين انتخاب شما براي ذخيره سازي اطلاعات مورد نياز تبديل مي کند.

توانائي هوشمند به منظور امنيت بيشتر

هارد ديسک هاي قابل حمل اي ديتا علاوه بر اينکه با توانمندي هاي سخت افزاري از جمله کيفيت بالا و عملکرد قابل توجه و نوآوري در طراحي، شناخته مي شوند، نرم افزارهاي با ارزشي را نيز بهمراه دارد.

  • ابزار OStoGO به شما اين امکان را مي دهد که بتوانيد DVD ويندوز 7 خود را از روي ديسک به دستگاه هاي ذخيره سازي قابل حمل ADATA منتقل کنيد. بدين شکل شما به راحتي قادر به نصب Windows 7 با استفاده از قابليت بوت نمودن کامپيوتر خود از طريق پورت USB بدون نياز به درايو نوري مي باشيد.
  • HDDtoGo، ابزار قدرتمندي است که شما را براي هماهنگ کردن يا يکسان سازي اطلاعات (Synchronization)، ايميل ها و لينک هاي مورد علاقه (Favorites) کمک نموده و به شما اين امکان را مي دهد که اطلاعات خود را بهمراه داشته باشيد.
  • نرم افزار امنيتي نورتون 2011 (نسخه آزمايشي 60 روزه) از اطلاعات شما در برابر ويروس ها و ديگر فرآيندهاي مضر محافظت مي نمايد. با ثبت نام آنلاين محصولات ADATA مي توانيد از اين امنيت بصورت رايگان برخوردار شويد.
هارد اکسترنال : مشخصات هارد
نوع دستگاه ”3.5 ,HDD
ظرفیت 2TB
رنگ بندی مشکی
نوع رابط USB 3.0, USB 2.0
مقاوم در برابر نفوذ آب خیر
مقاوم در برابر خش خیر
مقاوم در برابر ضربه خیر
سرعت انتقال داده 5Gbps
امکانات و ویژگی های خاص -
هارد اکسترنال : عمومی
سیستم عامل های سازگار سیستم عامل های MAC OS 10.6 و نسخه های بعدی، Linux Kernel 2.6.31 و نسخه های بعدی، Windows 2000 ،XP ،Vista ،7
هارد اکسترنال : پاور
برق مصرفی ( خروجی آداپتور ) AC input : 100V,240V و DC input : 12V, 2A
هارد اکسترنال : مشخصات فیزیکی
ابعاد 150x48x178mm
وزن 1Kg
رطوبت کاری -
دمای کاری 5 درجه تا 50 درجه سانتی گراد
جنس بدنه -
هارد اکسترنال : چراغ ها ( LEDs )
نشانگر وضعیت خیر
هارد اکسترنال : موجودی بسته
کابل USB بلی
برچسب ( Label ) خیر
راهنمای راه اندازی و استفاده بلی
آداپتور برق بلی
در حال انجام...

از طریق فرم زیر می‌توانید در مورد این محصول، نظر داده یا به آن امتیاز دهید:

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
کد امنیتی

جدیدترین محصولات

Loading...