پرسش های متداول

پرسش های متداول

۱- چگونه اطمینان حاصل کنیم که خرید انلاین امنیت دارد؟

پاسخ : یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. گواهینامه enamad ضامن اعتبار یک کسب و کار انلاین است. در این صورت شما اطمینان دارید که سایتی که قصد خرید از آن را دارید، دارای گواهینامه از یک سازمان مرجع و قانونی ست که در صورت وقوع تخلف می تواند از حقوق مصرف کننده دفاع کند .

۲- چگونه می توانیم از آرمانیکا خرید کنیم؟

پاسخ : برای خرید از آرمانیکا نیاز دارید که در سایت ثبت نام کنید و سپس سبد خریدتان را با کالاهای دلخواه پر کنید .بعد از انتخاب روش پرداخت و حمل، کالای خریداری شده در کمترین زمان ممکن در محل مطلوب به دستتان خواهد رسید .

۳- بعد از خرید کالا به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

پاسخ : پس از خرید کالا کارشناسان سایت با شما تماس می گیرند تا روش پرداخت، حمل و زمان تحویل را با شما نهایی کنند . زمانی که مراحل خرید در سایت به پایان رسید منتظر تماس کارشناسان آرمانیکا باشید و حتما شرایط و قوانین (در صغحه مربوطه) حمل و نقل را مطالعه کنید .

۴- آیا همه کالاهای آرمانیکا از لحاظ قیمت و موجودی به روز هستند؟

پاسخ : تمامی کالاها به لحاظ قیمت و موجودی به روز هستند و در مواردی کمی ممکن است که سیستم اتوماتیک دچار ایراداتی شود که موجودی یا قیمت به روز نباشد؛ که با توجه به درصد کم این اتفاق کاملا قابل چشم پوشی ست . در عین حال تمامی تلاش سیستم آرمانیکا بر این ست که قیمت و موجودی کالا به روز باشد .

۵- آیا کالاهای موجود درآرمانیکا شامل گارانتی هستند؟

پاسخ : تمامی کالاهای ارايه شده در آرمانیکا دارای گارانتی هستند . گارانتی ها ممکن است مربوط به آرمانیکا یا یکی از گارانتی های معتبر موجود در بازار باشد . برای اطلاعات بیشتر به صفحه گارانتی ها مراجعه کنید .

۶- گارانتی محصولات به چه صورت است؟

پاسخ : هر محصول با توجه به شرایط خود محصول و ضوابط شرکت گارانتی کننده محصول، دارای شرایط گارانتی مختص به خود است . که در این خصوص در قسمت گارانتی ها در صفحه هر کالا به صورت جداگانه درج می شود

۷- آرمانیکا چه خدماتی ارایه می دهد؟

پاسخ : آرمانیکا مرجعی جهت ارائه اطلاعات فنی صحیح و پالایش شده برای کاربران حرفه و غیر حرفه ای در حوزه کالاهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات است. فروش کالا به بهترین قیمت و ارسال به محل مورد نظر خریدار از دیگر خدمات آرمانیکا محسوب می شود . خدمات پس از فروش و گارانتی کالا نیز از دسته خدماتی ست که آرمانیکا به مشتریان ارائه می کند .

۸- نحوه پرداخت مبلغ سفارش به چه صورت می باشد؟

پاسخ : پرداخت را در مناطقی که دارای حمل و نقل آرمانی باشد می توان پس از تحویل کالا در محل مورد نظر از طریق کارت خوان همراه انجام داد ، اما در مناطقی که حمل و نقل آرمانی وجود ندارد می بایست که پرداخت به صورت آنلاین و همزمان با سفارش انجام شود .

۹- آیا برای خرید حتما باید ثبت نام کرد؟

پاسخ : بله. جهت خرید در ابتدا باید ثبت نام کنید . ثبت نام در آرمانیکا سبب می شود که سوابق خرید شما در سیستم ثبت شود . بسته به میزان خرید ، شما بن آرمانی دریافت خواهید کرد که این سبب می شود که در خریدهای آتی تخفیف به خرید شما تعلق گیرد . تمامی این اطلاعات در حساب کاربری ثبت و ذخیره می گردد . همچنین در نظر داشته باشید که بر اساس ضوابط تعریف شده در قسمت رعایت حریم خصوصی، آرمانیکا امین شماست و اطلاعات حساب کاربری شما را صرفا در روابط تجاری فی ما بین استفاده کرده و در اختیار غیر قرار نمی دهد .

۱۰- مزایای ثبت نام چیست؟

پاسخ : حساب کاربری شما زمانی ایجاد خواهد شد که شما ثبت نام کنید. با ایجاد حساب کاربری تمامی سوابق شما در آن ثبت و شما عضو باشگاه مشتریان آرمانیکا خواهید شد . مزایای عضویت در باشگاه مشتریان آرمانیکا اطلاع از جشنواره ها و فروشهای ویژه سایت است . همچنین در قبال خریدهایی که انجام می دهید بر اساس ضوابط باشگاه مشتریان بن های آرمانی به شما تعلق می گیرد . بن ها آرمانی در خریدهای آتی قابل استفاده است یا می توانید بن آرمانی را به دیگر دوستانتان که عضو سایت هستند منتقل کنید . ضمنا آرمانیکا در مناسبات مختلف برنامه های اجتماعی ای تدارک می بیند که از این طریق شما می توانید از زمان و نحوه برگزاری این برنامه ها مطلع شوید و در آنها شرکت کنید .

۱۱- آیا امکانی برای عرضه کالای من در آرمانیکا وجود دارد؟

پاسخ : برای این منظور می بایست که با قسمت بازرگانی آرمانیکا مکاتبه کنید ، دپارتمان بازرگانی پیشنهاد همکاری شما را بررسی و در اولین فرصت شما را از نتیجه بررسی مطلع می نماید .

۱۲- چگونه می توان از فروشهای ویژه وتخفیفات آرمانیکا مطلع شویم؟

پاسخ : فروش های ویژه عموما در صفحه اول آرمانیکا و همچنین در صفحه مختص فروش های ویژه اطلاع رسانی می شود . همچنین کاربران سایت که در سایت ثبت نام کرده اند، در صورتیکه که علاقه مند هستند که از فروش ویژه یک کالا مطلع شوند، می توانند در صفحه هر کالا در قسمت به من اطلاع بده از آرمانیکا بخواهند که در صورتیکه که فروش ویژه ای برای آن کالا اتفاق افتاد از طرق مختلف نظیر ایمیل و پیامک آن کاربر را مطلع کند .

۱۳- آیا امکان تبلیغات ما در آرمانیکا وجود دارد؟

پاسخ : آرمانیکا سعی دارد که تا حد ممکن از حجم زیاد تبیلغات در سایت خودداری نماید . در عین حال اگر علاقمند هستید که در آرمانیکا تبلیغات داشته باشید، با روابط عمومی آرمانیکا تماس بگیرید و موضوع را مطرح کنید . روابط عمومی آرمانیکا پس از بررسی موضوع در اولین فرصت ممکن، شما را مطلع خواهد کرد .

۱۴- آیا آرمانیکا در شبکه های اجتماعی حاضر است ؟

پاسخ : بله آرمانیکا بر اساس قوانین در برخی از شبکه های اجتماعی حضور دارد . در صفحه اول آرمانیکا، این شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی شده اند.