بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

بهترین ردیاب های تناسب اندام سال 2016: Fitbit، Garmin، Misfit و چند برند دیگر

انتخاب بهترین ردیاب تناسب اندام کار بسیار پیچیده ایست. پیش از این ردیاب های Fitbit و Jawbone برترین تکنولوژی های پوشیدنی تناسب اندام به شمار می آمدند. گذر زمان باعث شده تا افراد، عملکردهای متفاوتی از ردیاب ها انتظار داشته باشند. به عبارتی می توان گفت بهترین ردیابِ فعالیت برای هر شخص، با توجه به نیازهای فردی او مشخص می شود. این فعالیت ها شامل شمارش دقیق گام ها، ردیابی قابل اعتماد ساعت های خواب یا میزان ضربان قلب است که اهمیت هرکدام از این ها برای افراد مختلف میزان متفاوتی دارد.

فیت بیت Blaze، بهترین ردیاب تناسب اندام از نظر مجموع ویژگی ها

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

فیت بیت Blaze طراحی ظاهری خوبی میان محصولات شرکت فیت بیت دارد.
نرم افزار ساده ی فیت بیت باعث شده تا افراد مبتدی نیز بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند و گزارش همه جانبه ی خوبی از وضعیت فعالیت های روزانه شان دریافت کنند.

+Garmin Vivosmart HR بهترین ردیاب دویدن

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

پارامترهای ردیابی برای محاسبه ی میزان دویدن مشخصند. چنانچه به اطلاعاتی بیش از سرعت، مسافت یا اطلاعات پایه در این خصوص نیاز باشد، لازم است از ردیاب های GPS مخصوصِ دویدن استفاده نمود.
+Vivosmart HR اخیراً عنوان بهترین ردیاب را از نظر ارزیابی اطلاعات مربوط به دویدن دریافت کرده و برای کسانی که اهل این فعالیت هستند بهترین ردیاب تناسب اندام به شمار می آید.

Jawbone UP2 بهترین ردیاب از نظر سادگی

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

برای خرید محصول با قیمتی کمتر از 100 دلار، Jawbone UP2 یکی از بهترین ردیاب هایی است که داده های دقیق ارائه می دهد. کار با نرم افزار UP بسیار ساده است اما موضوعی که باعث تمایز Jowbone UP2 در رقابت می شود، توانایی فهم داده های دریافتی است.
چنانچه علاوه بر سادگی کار کردن با دستبند، داشتن صفحه نمایش نیز یکی از ملاک های حائز اهمیت برای کاربر باشد، فیت بیت آلتا گزینه ایست که ارزش بررسی را دارد. آلتا در عرصه قیمت گذاری ارزشی معادل UP2 دارد و به کاربر اجازه می دهد تا بند چرمی را با بند دلخواه خود عوض نماید.

فیت بیت Alta بهترین ردیاب از نظر طراحی

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

دستبند آلتا بهترین طراحی شرکت فیت بیت است. هرچند اغلب شنیده شده که دستگاه های دارای صفحه نمایش نمی توانند محصولات جذب کننده ای باشند اما آلتا با بندهای چرمی رنگارنگ توانسته این کار را انجام دهد. از نظر تکنولوژی، آلتا می تواند میزان قدم ها، خواب و ارتفاع را ضبط کند و اطلاعات پایه را به مچ دست برساند.

Misfit Shine 2 بهترین دستبند تناسب اندام برای مادرها

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

در مقایسه  ی اندازه گیری مسافت میان Shine 2 با ساعت های GPS ای که مخصوص دویدن هستند اختلافی در حدود 0.1 کیلومتر وجود دارد و بنابراین چنانچه اطلاعات قابل اعتماد از اولویت های انتخاب یک دستگاه باشد، Misfit Shine 2 را می توان انتخابی مناسب دانست.

Misfit Shine 2 دارای یک گیره است و برای متصل شدن به لباس، دستبند، کفش و پاکت طراحی شده. به این معنا که برای مادران اهل خرید، گزینه ی مناسبی به شمار می آید و می توان آن را محصولی انطباق پذیر دانست.

Jawbone UP3 بهترین ردیاب خواب

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

UP3 دستبندی فوق العاده برای تشخیص ساعت و کیفیت خواب، با قابلیت ردیابی صدای خرو پف است. علاوه بر این با اندازه گیری  ضربان قلب، سرعت تنفس، دمای بدن و انقباض پوستی می تواند میزان پلک زدن و وضعیت خواب سبک یا سنگین را مشخص کند.

Moov Now بهترین ردیاب با قابلیت شکل گیری

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

این محصول یک قطعه ی کوچک دایره ای شکل است که درون یک بند چرمی قرار گرفته و می تواند بر روی مچ دست یا پا بسته شود و با تلفن های هوشمند همگام سازی گردد.

هدف این محصول برنامه های ورزشی پیشرفته است و برتری خاصی در محاسبه ی فعالیت هایی نظیر دویدن، شنا یا دوچرخه سواری نسبت به دیگر محصولات دارد.

اگرچه بند این دستگاه از میزان سختی بالایی برخوردار است اما می تواند به صورت تدریجی تغییر شکل داده و به حالت منحنی درآید و با امکان پردازش فعالیت های دویدن و تمرین های هفت دقیقه ای می توان گفت تمامی موارد ضروری برای محاسبه ی تمرینات ورزشی را داراست. 

Xiaomi Mi Band Pulse دستبندی اقتصادی و مقرون به صرفه

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

Mi Band Pulse اکنون در خارج از کشور چین نیز در دسترس است. این دستبند محصولی ارزان قیمت و لذت بخش بوده که با قیمتی شگفت آور میزان ضربان قلب را ذخیره می کند.

Xiaomi بیش از یک میلیون از دستبندهای خود را تنها در چین توزیع نموده و این امر باعث شده تا از نظر فروش به ردیاب تناسب اندام شماره 1 تبدیل شود.

Garmin Vivoactive HR بهترین دستبند برای ورزش های ترکیبی

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

Vivoactive HR دستبندی با قیمت مناسب است که می تواند برای ورزش روزانه مورد استفاده قرار گیرد. اگرچه ظاهر فوق العاده ای ندارد و دستبند تمام عیاری محسوب نمی شود اما این موضوع نباید باعث شود تا آن را کنار گذاشت.

Vivoactive HR از فناوری GPS برای ردیابی دقیق میزان دویدن، دوچرخه سواری و شنا بهره گرفته و میزان گام و مسافت طی شده را ثبت می کند و انتخابی شایسته برای محاسبه فعالیت ها در رقابت های ورزشی محسوب می شود.

 Samsung Gear Fit2 بهترین کیفیت صفحه نمایش

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

وقتی صحبت از صفحه نمایش AMOLED در ردیاب های تناسب اندام است، پای سامسونگ Gear Fit2 و یک صفحه نمایش 1.5 اینچی فاخر به میان می آید. 

اگر این دستبند از جنبه ی فعالیت های مربوط به تناسب اندام سنجیده شود، می توان به ساختار GPS برای ردیابی دویدن و نظارت نوری بر ضربان قلب اشاره کرد که در رقابت های قیمتی از موارد مهمی به شمار می آیند.

Misfit Swarovski Shine بهترین انتخاب برای استفاده از دستبند تناسب اندام به عنوان زیورآلات

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

Swarovski Shine می تواند انتخاب نهایی خانم ها در میان ردیاب های تناسب اندام باشد. این محصول علاوه بر یک ردیاب هوشمند، محصولی با لوازم جانبی زیاد (از دستبند گرفته تا گردنبند) است. این ردیاب همچنین دارای یک دستبند ورزشی استاندارد برای ثبت میزان دویدن، دوچرخه سواری و شناست.

Mondaine Helvetica No.1 Smart بهترین سبک ساعت تناسب اندام

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

ساعت های Mondaine محصولات فاخری هستند و تکنولوژی MotionX که درون اولین ساعت های قابل اتصال این شرکت گنجانده شده، چیزی از این ویژگی کم نکرده است. این ساعت خیره کننده به سادگی، جزو خوش ظاهرترین محصولات پوشیدنی دور مچ قرار می گیرد.

Withings Activité Steel

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

Withings Activité Steel جواهری شاهانه در میان محصولات پوشیدنی به شمار می آید که شمارش گام ها را دسته بندی، مسافت را محاسبه و میزان خواب را در یک ساعت آنالوگ ساده و با شکوه ساخت سوئیس ردیابی می کند.

همچنین دارای یک بند ورزشی برای استفاده در استخر است و این موضوع آن را تبدیل به یک ساعت حرفه ای در تمرینات ورزشی می کند. 

Jawbone UP Move بهترین ردیاب تناسب اندام گیره دار
 

بهترین پوشیدنی های گامشمار در سال ۲۰۱۶

برخی از افراد علاقه ای به بستن ردیاب های تناسب اندام به دور مچ دستشان ندارند، در این مواقع می توان از ردیاب UP Move استفاده کرد. میزان قدم ها و خواب توسط این ردیاب محاسبه می شود و با فشردن دکمه ی آن می توان نسبت به انتخاب حالت های مختلف ردیابی برای لیست زیادی از ورزش ها از دویدن گرفته تا یوگا یا زومبا اقدام کرد.

تصمیم گیری برای انتخاب محصول

امروزه محصولات زیاد و متنوعی از کمپانی های مختلف در حوزه ی تناسب اندام تولید شده است که هر کدام قابلیت های ویژه ای دارند.

اولویت در انتخاب ویژگی هایی نظیر سادگی، طراحی، قیمت، امکان ردیابی دویدن و خواب و ردیابی فعالیت های ورزشی از عوامل تعیین کننده برای خرید دستبندهای تناسب اندام است. 

آشنایی با توانایی های برجسته ی هر دستگاه، به کسانی که تصمیم به خرید اینگونه محصولات دارند کمک می کند تا بتوانند با توجه به خواسته های خود، انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشند. 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: