در حال انجام...

شرایط خرید

ثبت و پردازش سفارش

روز کاری : روزهای کاری به روزهای شنبه تا پنجشنبه به استثناء تعطیلات رسمی و عمومی اطلاق می گردد .
تمامی سفارشاتی که در یک روز ثبت می گردد در روزکاری بعدی پردازش می گردد ( آرمانیکا در تمامی اوقات سعی دارد که سفارشات را در کمترین زمان ممکن پردازش نماید و به دست خریداران برساند، لذا زمان ذکر شده حداکثر زمان پردازش سفارشات است. )

توجه داشته باشید که سایت آرمانیکا به صورت ۲۴x۷ اجازه ثبت سفارش در سایت را می دهد اما پردازش سفارت در روزها و ساعات اداری انجام خواهد شد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت آرمانیکا از طریق ارسال کد سفارش و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند.
آرمانیکا تمام دقت و همت خود را در زمینه ثبت سفارشات و ارسال به موقع کالا به کار می بنند، اما با توجه به حجم بالای سفارشات ممکن است که در روند ارتباط نرم افزار انبار با رسانه فروش (سایت آرمانیکا) اختلالی رخ دهد ، لذا با توجه به این موضوع آرمانیکا حق کنسل کردن سفارش و بازگرداندن پول سفارش ایجاد شده به حساب خریداران را برای حقوق محفوظ می دارد.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

ممکن است شرایطی واقع شود که آرمانیکا نیاز داشته باشد که مدت محدودی روند سفارش گیری را متوقف نماید، در این صورت آرمانیکا این موضوع را روی سایت اطلاع رسانی خواهد کرد. در این شرایط سفارش گیری جدید متوقف و تمامی سفارشات پیشین بر اساس روندهای تعریف شده پردازش خواهد شد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

مسئولیت تمامی خساراتی که در هنگام حمل و نقل توسط سیستم حمل و نقل آرمانیکا ( پیک آرمانیکا ) اتفاق می افتد بر عهده آرمانیکاست.
هنگام استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی نظیر پست جمهوری اسلامی ایران، تی پاکس، آرامکس و … آرمانیکا حین عقد قرارداد با ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل موارد مربوط به خسارات را مد نظر داشته و بر آن تاکید دارد.

همه محصولات هنگام تحویل به کارگزار حمل و نقل بر اساس بسته بندی ایمن و استاندارد، بسته بندی و تحویل شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر (قابل انتخاب هنگام خرید) به کارگزار تحویل خواهد شد. بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه و ایمیل) به خریداران اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورت وقوع هرگونه خسارت در هنگام حمل و نقل از قبیل له شدگی پارگی مخدوش بودن و یا باز بودن درب بسته از دریافت آن از کارگزار حمل و نقل خودداری کرده و مراتب را جهت ارسال مجدد کالا از طریق تلفن و ایمیل به آرمانیکا اطلاع دهید.

سرویس مهلت تست ۱۵ روزه آرمانیکا

جهت ایجاد خدمات پس از فروش برای کاربران سایت آرمانیکا با همکاری تامین کنندگان کالا این امکان را ایجاد نموده است که کلیه کالا تا ۱۵ روز پس از تحویل به خریدار دارای مهلت تست باشد و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل خدمت تعویض بی قید و شرط باشد . قابل ذکر است که این خدمت فراتر از خدمت گارانتی محسوب می شود.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش آرمانیکا کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از این خدمت می شود.

قابل ذکر است که این خدمت شامل استفاده نادرست از محصول که سبب آسیب شده باشد نخواهد شد . آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی شود و مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل است که بر اساس رویه های تعریف شده در قسمت مربوطه قابل پیگری ست . در صورتیکه به هر دلیل ( نظیر اتمام موجودی کالا در انبار یا پایان تولید کالا از سوی تولید کننده و مسائلی از این دست ) آرمانیکا نتواند که کالای معیوب شامل این سرویس را با کالا سالم و نو جایگزین نماید، مبلغ فاکتور خرید را به حساب خریداران عودت خواهد داد.

نمایندگی

آرمانیکا در هیچ یک از نقاط کشور نمایندگی فروش ندارد و کلیه خدمات، تراکنش های مالی و دیگر امور مربوط به آرمانیکا از طریق دفتر مرکزی به شرحی که در قسمت تماس با ما در سایت ذکر شده است انجام خواهد شد.
در صورتیکه در هر یک از نقاط کشور دفتر نمایندگی فروش یا خدمات پس از فروش تاسیس شود، در این قسمت و همچین صفحه تماس با ما اطلاع رسانی خواهد شد.
لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی آرمانیکا اطلاع دهید.

سیاستهای رعایت حریم شخصی

آرمانیکا اطلاعات ثبت شده کاربران در سایت را حریم شخصی افراد محسوب می کند و با تمام توان، امین حریم شخصی کاربران سایت خواهد بود.
در این راستا، فن آوری مورد نیاز جهت تامین امنیت ارتباطات الکترونیک با مشاوره متخصصین امر به کار گرفته شده است.

شما با استفاده از سایت به آرمانیکا جهت حفظ حریم شخصی خود اعتماد می کنید و آرمانیکا نیز با تمام توان می کوشد که هرگز این اعتماد خدشه دار نشود.
اطلاعات حساب کاربری نظیر کلمه و رمز عبور کاربران، اطلاعات محرمانه محسوب می شود و کاربران مسئول حفظ و تامین امنیت اطلاعات حساب خود هستند و مسئولیت فعالیت هایی که تحت حساب کاربری انجام می پذیرد به عهده صاحب حساب است.

تمامی کالاهای ارایه شده در آرمانیکا دارای مجوزات لازم از مراجع ذی صلاح در جمهوری اسلامی ایران است و در صورتیکه بر اساس قوانین کالایی مناسب افراد با سن کمتر از ۱۸ سال نباشد، این موضوع در در سایت ذکر خواهد شد و آرمانیکا از فروش آن به افراد زیر ۱۸ سال معذور است.
همه مطالب درج شده در سایت آرمانیکا اعم از متون، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوها، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و … توسط آرمانیکا تولید یا بومی سازی شده است و حقوق کلیه محتوای تولیدو منتشر شده در آرمانیکا متعلق به شرکت فن آوری اطلاعات و ارتباطات آرمان برین سامانه است. حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آرمانیکا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای آرمانیکا محفوظ می دارد.

وقوع شرایط غیر قابل پیش بینی

تمامی شرایط و قوانین ذکر شده در این متن یا قوانین مصوب جمهوری اسلامی ایران در شرایط عادی قابل اجرا ست و طرفین (خریدار و فروشنده ) ملزم به رعایت آن می باشد. در صورتیکه هر گونه اتفاق غیر قابل پیش بینی رخ دهد، بر اساس شرایط و ضوابط قرداد فی ما بین تا زمان از بین رفتن شرایط قوه قهریه ملقی خواهد بود و در این زمان آرمانیکا هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

Loading...