گارانتی ایزی
شرایط گارانتی ایزی شامل موارد زیر می باشد :
- خرابي ناشي از ضربه ، شكستگي ، استفاده از ولتاژ نامناسب ، آتش سوزي ، آبديدگي ، شوك الكتريكي،حوادث طبيعي ، كار در محيط آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت منجر به زنگ زدگي يا تجمع قطرات آب روي قطعات ، اتصال مودم به برق ، همچنين خرابي ناشي از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبي غير اصلي ،با تشخيص كارشناسان فني شركت ايزي مشمول خدمات و ضمانت نمي باشد.
- دستکاري سخت افزاري دستگاه تحت پوشش ضمانت توسط افراد غير مجاز موجب ابطال ضمانت خواهد شد.
- هر گونه تغییر یا از بین رفتن نرم افزار داخلی دستگاه (Firmware ) توسط اشخاص غیر مجاز شامل گارانتی نخواهد بود.
- هرگونه آسيب ديدگي ايجاد شده به دليل بسته بندي نامناسب در زمان ارسال بر عهده خريدار بوده و شركت هيچگونه مسئوليتي بابت آن ندارد.
- شركت ايزي متعهد است كه قطعه مشتري را در صورت بروز مشكل در مدت تعيين شده (تست اوليه) بدون هزينه تعمير يا تعويض نمايد.
- مسئوليت حمل و نقل كالاي معيوب به بخش گارانتي شركت ايزي و بالعكس بعهده مشتري مي باشد.
- دارنده رسيد به عنوان صاحب كالا تلقي مي شود و فقط در قبال ارائه رسيد ، كالا تحويل داده خواهد شد.
- تعميرات انجام شده بر روي قطعات بدون گارانتي تا يكماه تحت ضمانت شركت ايزي خواهد بود.
- شركت هيچگونه تعهدي نسبت به اطلاعات موجود در قطعات ارسالي ندارد.
- رسيد كالا 45 روز پس از تاريخ رسيد قطعه اعتبار داشته و پس از اين مدت هيچ مسئوليتي متوجه شركت نمي باشد.
- چنانچه زمان انجام خدمات بيش از يك هفته به درازا بيانجامد خريدار مي تواند تقاضاي دريافت دستگاه جايگزين نمايد . در اين صورت ، دستگاهي با مشخصات مشابه يا نزديك به دستگاه در دست تعمير بطور موقت و به صورت امانت در اختیار خريدار قرار خواهد گرفت.
- گارانتی فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری،و ... نمی باشد.
- در صورت تشخیص غیرقابل تعمیر بودن کالای تحت گارانتی، دستگاه جایگزین مطابق دستگاه معیوب و یا مشابه و هم رده آن محصول به مشتری ارائه می گردد.