طرح Green Core موگزا، یک طرح جامع در راه بهبود برندینگ

طرح Green Core موگزا، یک طرح جامع در راه بهبود برندینگ

موگزا یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات در حوزه شبکه های کامپیوتری و اتوماسیون صنعتی ست. این تولید کننده اخیرا از ترکیب رنگ جدیدی در ارائه محصولات و همچنین در تمامی ظواهر این برند استفاده کرده است. 

ترکیب رنگ جدید محصولات موگزا با وجود یک رنگ سبز خاص، تلاشی نو از سوی کمپانی موگزا برای ارائه شناسه ای هماهنگ از برند این تولید کننده است. رنگ سبز در طراحی جدید محصولات موگزا جهت تاکید بر سادگی، نیرومندی و طراحی بر اساس تجربه کاربر انتخاب شده است. موضوعات ذکر شده در راستای وعده برند (‌Brand Promise) موگزا است. وعده برند موگزا ((شبکه مطمئن، خدمات صمیمانه – Reliable Networks, Sincere Service ))‌ است. 

بر این اساس به نظر می رسد که طرح جدید که Green Core نامیده شده است، بخش بسیار بزرگی از بازسازی و بهینه سازی برند موگزا در جهت ایجاد ارتباطات قوی و ناگسستنی با مشتریان است. از این پس تمامی محصولات از این طراحی جدید پیروی می کنند. (ممکن است تا مدتی محصولاتی به دست مشتریان برسد که با این طراحی جدید کمی فرق داشته باشد. این محصولات در واقع همان محصولات قدیمی هستند که در شبکه توزیع باقی مانده است ولی نکته مهم این است که از این پس تمامی محصولات موگزا با این مفهوم جدید تولید خواهند شد.)

((نشان دادن تصویر ذهنی از برند (Brand Image) به صورت واحد در تمامی زمینه ها از زمانی که موگزا به یکی از طلایه داران تولید محصولات اتوماسیون صنعتی تبدیل شده است کاری بسیار بسیار مهم است.)) این نقل از John Yelland معاون بازاریابی جهانی مدیر عامل موگزا ست.  وی همچنین ادامه می دهد که ((Green Core نه تنها به همگان نشان می دهد که موگزا کیست بلکه نشان دهنده نقش ما در این صنعت است.))‌

((رنگ سبز در طراحی جدید موگزا که از آن با عنوان Green Core یاد می شود نشان دهنده رنگ سازمانی موگزا ست که به مشتریان موگزا این امکان را می دهد که محصولات این کمپانی را در کنار محصولات تولید کنندگان دیگر به راحتی بشناسند و تمیز دهند. همچنین رنگ سبز سمبلی برای نشان دادن میزان علاقه  و اهمیتی ست که موگزا برای طبیعت و محیط اطراف قائل می شود. این رنگ اذهان را به سوی دو اصل اطمینان و صمیمیت که جزو مهمترین اصول موگزا ست هدایت می کند.)) اینها جملاتی که آقای John Yelland به توضیحاتش در خصوص طرح Green Core اضافه کرده است. 

وعده برند موگزا (Bramd Promise) که شبکه مطمئن-خدمات صمیمانه است در طرح Green Core با ارائه سه مفهوم تحقق یافته است: 

طرح Green Core موگزا، یک طرح جامع در راه بهبود برندینگ

– سادگی (Simplicity)
– نیرومندی (Robustness)
– طراحی بر اساس تجربه کاربر (User-centric Experience)

طراحی جدید متعهد است که کارکرد تجهیرات،‌ رابط کاربری، کیفیت قطعات و حتی بسته بندی محصولات را به صورت دائمی ارتقاء دهد. ((در سالهای پیش رو انتظار داریم که نه تنها نیازهای مشتریانمان در صنعت را برطرف کنیم بلکه بتوانیم انتظارات آن ها را نیز از این دست محصولات ارتقاء دهیم.))‌ آقای John Yelland ادامه می دهد که ((‌این تجربه ای ست که علاقه مندیم از Green Core به همگان انتقال دهیم.))

در هر صورت به نظر می رسد که طرح Green Core موگزا ، یک طرح جامع در راه بهبود برندینگ این شرکت است. 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: