معرفی برند و محصولات Xclaim

معرفی برند و محصولات Xclaim

این روزها شبکه های Wi-Fi رواج بسیاری یافته اند و کمتر محیطی وجود دارد که فاقد پوشش وای فای باشد. در این میان کسب و کارهای کوچک و متوسط همواره از قلم افتاده اند و هیچ یک از تولید کنندگان تجهیزات وای فای راهکاری برای شبکه وای فای کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه نکرده است.

پیش از این، کسب و کارهای کوچک یا متوسط ناچار به استفاده از اکسس پوینت های طراحی شده برای کاربران خانگی بودند و یا از روی ناچاری با صرف هزینه های هنگفت از سیستم های وای فای طراحی شده برای کسب و کارهای بزرگ (Enterprise) استفاده می کردند. اما در سال ۲۰۱۴ شرکت Ruckus با معرفی نسل جدیدی از شبکه های وای فای که برای کسب و کارهای کوچک و متوسط (Small business) طراحی شده است، مشکل شبکه های وای فای را در این نوع کسب و کارها مرتفع نموده است. نگاه جدید شرکت روکاس وایرلس با نام Xclaim به بازار معرفی شده است.

معرفی برند و محصولات Xclaim

چالش برقراری یک شبکه وای فای قابل اعتماد برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بیش از پیش اهمیت یافته است. رستوران ها، کافی شاپ ها، آرایشگاه ها، شرکت ها و … همه و همه از کسب و کارهایی هستند که این روزها وجود یک شبکه وای فای قابل اطمیینان در آنها به یک باید تبدیل شده است.

Ruckus اندیشیده است که تجهیزات Wi-Fi خانگی که تا امروز در کسب و کارهای کوچک مورد استفاده بوده است بیش از اندازه دشوارند، نیاز به نگهداری دارند و از طرفی به هیچ وجه توانایی سرویس دهی به تعداد کاربران بیش از ۵ یا ۱۰ کاربر را ندارند. با این اندیشه روکاس وایرلس در اواخر سال ۲۰۱۴ نسل جدیدی از Acess Point های Wi-Fi را با نام Xclaim به بازار معرفی کرده است، Ruckus Wireless عقیده دارد که Xclaim توانایی های مورد نیاز کسب و کارهای کوچک و متوسط را در زمینه ی Wi-Fi فراهم آورده، ولی در عین حال طراحی و قیمت گذاری آن به صورتی ست که کسب و کارهای کوچک و متوسط توانایی پرداخت هزینه های آن را دارند.

اکسس پوینت های Xclaim

بر اساس پیش بینی شرکت Ruckus دو دلیل بزرگ وجود دارد تا کسب و کارهای کوچک و متوسط علاقه مند باشند تا از اکسس پوینت های اکس کلیم استفاده نمایند :

  • توامندی و قابلیت های رده اکسس پوینت های Enterprise که در اکسس پوینت های Xclaim طراحی شده است.
  • عدم وجود پیچیدگی در نصب، راه اندازی و نگهداری اکسس پوینت ها به حدی ست که روکاس معتقد است برای نصب آنها به هیچ گونه دانشی در زمینه ی IT نیاز نیست.

دلیل و ادعای اول روکاس را می توان از سابقه این شرکت در زمینه تولید سیستم های عظیم و پیشرفته روکاس دریافت. روکاس وایرلس از سال ۲۰۰۴ در زمینه طراحی و تولید شبکه های وای فای سازمانی (Enterprise) وای فای فعال بوده است و در سال ۲۰۱۴ بیش از ۴۰ هزار مشتری وای فای سازمانی در سراسر دنیا از تجهیزات این شرکت بهره برده اند.

ادعای دوم را نیز می توان با یکبار امتحان کردن تجهیزات Xclaim دریافت. با استفاده از نرم افزار موبایل Harmony که برای تنظیم و مانیتورینگ اکسس پوینت های Xclaim طراحی شده است می توان به راحتی و در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه یک شبکه با چند اکسس پوینت را راه اندازی نمود. نرم افزار موبایل اپلیکشین هارمونی (Harmony) برنامه ای رایگان است که برای سیستم عامل های iOS و Android تولید شده است، این نرم افزار مهم ترین نقطه ی قوت راهکار وای فای Xclaim است.

تا امروز شرکت روکاس ۴ اکسس پوینت را با نام Xclaim به بازار معرفی کرده است. که در شکل زیر قابل مشاهده است.

معرفی برند و محصولات Xclaim

نصب اکسس پوینت های اکس کلیم (Xclaim)

نصب اکسس پوینت های اکس کلیم فرآیند بسیار ساده و سریعی دارد. فرآیند نصب با استفاده از هارمونی نیازی به دانش IT ندارد و در مدت کمتر از چند دقیقه انجام خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر در خصوص نصب اکسس پوینت های اکس کلیم به این نوشتار مراجعه کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: