Brocade شرکت Ruckus را به قیمت 1.2 بیلیون دلار خریداری می کند

Brocade شرکت Ruckus را به قیمت 1.2 بیلیون دلار خریداری می کند

شرکت Brocade، تولید کننده تجهیزات سخت افزاری شبکه، امروز اعلام کرد که شرکت Ruckus را به مجموعه خود به ارزش قرارداد 1.2 بیلیون دلار اضافه کرد. هدف این کار گسترش شبکه سازمانی شرکت و افزایش سود بنا به گسترش شبکه بی سیم در دنیا است. مانند ادغام های شرکت های مختلف، این ادغام هم باعث ایجاد مجموعه ای واحد از محصولات و خدمات وایرلس را به ارمغان می آورد.

به گفته سلینا لو (Selina Lo)، مدیر اجرایی شرکت راکاس، Ruckus به عنوان بخشی از زیر مجموعه های شرکت Brocade عمل خواهد کرد.

مدیر ارشد شهر سن خوزه، ویجی سامتا (Vijay Sammeta) گفت حوزه او با هر دو شرکت Brocade و Ruckus کار می کند و از خبر ادغام این دو شرکت راضی است. او گفت “من فکر می کنم برای ما این بهترین نتیجه ممکن است. ما از بهترین دستگاه ها و راه حل های شبکه بی سیم استفاده می کردیم و این خیلی خوب است که دو تا از بهترین شرکت های ارائه دهنده تجیزات شبکه بی سیم با یکدیگر ادغام شده اند.” این مدیر ارشد این نکته که این دو شرکت تجربه کار با یکدیگر را در گذشته داشتند را مورد اهمیت خواند و گفت ” بنظر من باید منتظر دیدن نتیجه ادغام این دو شرکت بزرگ و قدرت مند باشیم”.

دیوید جانستون، مدیر یکی از نمایندگان فروش راکاس در کانادا، گفت او منتظر تغییرات جدید بعد از انتشار این خبر است. همچنین او گفت “Brocade یک شرکت با کیفیت است و محصولات شان را دوست دارم. این جا به جایی خوبی بود و در حقیقت من اصلا با آن مشکلی ندارم و مانند همه ادغام ها نگرانی اینکه چه تغییراتی در خط تولید یا موارد دیگر اتفاق خواهد افتاد، وجود دارد.”


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: